Dikke vrouwen

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Wie weet er in de regio arnhem nijmegen denbosh nog dikke dames die alles zonddr doen.
Een paar jaar geleden had je romy en kim (nijmegen) big lady(barneveld) jil (vucht) beertje77(nijmegen) deze dames zijn allemaal niet meer beschikbaar en ben dan ook opzoek naar lekkere volle dames.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Zijn er adresjes in duitsland die je aan raad. Mijn duits is heel slecht vandaar dat ik er nooit naartoe ben geweest

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
manoss zei:
Wie weet er in de regio arnhem nijmegen denbosh nog dikke dames die alles zonddr doen.
Een paar jaar geleden had je romy en kim (nijmegen) big lady(barneveld) jil (vucht) beertje77(nijmegen) deze dames zijn allemaal niet meer beschikbaar en ben dan ook opzoek naar lekkere volle dames.

Jessica Breda, algemeen bekend.

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Beertje heeft ook weer een advertentie staan op sexjobs.
Nu noemt ze zich Nikita

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Ik weet niet bij welke Beertje jij bent geweest, maar zeker niet die hier door mij werd beschreven.
Die heeft/had nl geen collega. Haar man zat altijd in de kamer, overigens een toffe gast.
Ze ging niet naar boven, maar de slaapkamer was aan de achterkant van het huis.
Ze had geen kop met rode krullen.
Nzc en anaal waren zeker wel mogelijk.

Jack55

Snuffelaar
27 mei 2023
6
4
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik bedoel beertje uit Delft. Dat is een alleenstaande dame. Dus denk dat jij een ander bedoeld
Dat is 100% een ander. Haar slaapkamers waren boven. En daar is geen man

Laatst bewerkt door een moderator:

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Ik denk ook dat @Jack55 een ander beertje bedoelt. Zoals beschreven hierboven. Ik heb geen bovenverdieping gezien en manlief bleef rustig tv kijken ( of waar ie ook mee bezig was ) als vrouwtje druk in de slaapkamer was.
Ik denk dat de kans klein is dat ze condooms in huis hadden

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Natasha doet naar mijn weten alleen pijpen zonder als ze ook onze hobby weet te waarderen stap ik zo nog in de auto...

Terug
Naar boven