Dikke dame / Grote vrouwen

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Zijn er nog stevige / dikke dames in almere die bare gaan en eventueel anaal ? Alvast bedankt

A

Anonymous

Guest
De foto's even bekeken .... wat een lekkere dame, echt mijn type. Ik zie geen dikke dame :D
Enkel verdomd ver rijden, +/- 250 km
Is ze dat waard ?

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Stoeiman zei:
De foto's even bekeken .... wat een lekkere dame, echt mijn type. Ik zie geen dikke dame :D
Enkel verdomd ver rijden, +/- 250 km
Is ze dat waard ?

Ziet er niet verkeerd uit. Alleen de advertentie is van 1 mei. Een maand geleden.

A

Anonymous

Guest
Overigens heb ik nog een e-mailadres van een dikke amateurhoer uit Rotterdam waarbij nzc met intern klaarkomen mogelijk is. Zelf geen ervaring mee omdat het niet mijn type is maar de liefhebbers kunnen mij een pb sturen.

Marcmckoy

Toogplakker
13 dec 2021
34
5
Geile Man zei:
Overigens heb ik nog een e-mailadres van een dikke amateurhoer uit Rotterdam waarbij nzc met intern klaarkomen mogelijk is. Zelf geen ervaring mee omdat het niet mijn type is maar de liefhebbers kunnen mij een pb sturen.

Goedeavond, hier uit de omgeving rotterdam en dol op dik. Benieuwd of je dr nummer nog hebt,
Groeten,
Gijs

Voormalig lid 18206

Snuffelaar
4 okt 2020
9
1
Hoi Gijs,

Ik heb wel de kik van een Marokkaanse BBW dame voor je indien je kunt ontvangen.
Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan even een mailtje aangezien ik geen PB kan sturen.

erik18cm

Toogplakker
24 mrt 2021
145
31
Geile Man zei:
Hoi Gijs,

Ik heb wel de kik van een Marokkaanse BBW dame voor je indien je kunt ontvangen.
Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan even een mailtje aangezien ik geen PB kan sturen.

Ik zou wel interesse hebben in die kik van een marokkaanse bbw.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Iemand nog een goede tip voor een dikke jongere meid die in is voor bare? In de hoek Utrecht/Zuid-Holland/Zeeland?

Terug
Naar boven