Diana (vh Sofio/Rosa/Lilith) - Rijswijk (vh Vlaardingen, Den Haag, Rotterdam)

renerdam

Toogplakker
24 apr 2015
37
11
Ze heeft der huis ook nog gewoon in vlaardingen, in de bekende jaargetijde straat, ben er deze week nog geweest, helaas stond na half uurtje der buurman aan de deur, maar blijft lekker adresje en geile dame

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Zojuist weer bij haar geweest. Nu ontvangt ze in Rijswijk op een industrieterrein. Je word binnen gelaten en naar boven gestuurd. Het lijkt daar boven een soort van café. Pookbiljart staat er en om het hoekje een matras. Leuke plek al zeg ik het zelf. Alleen nog geen douche. Maar komt er wel. Ze had een lekker stoei pakje aan. We begonnen staand met lekker voelen en geil begon ze tegen mij aan te rijden. Waardoor mijn lul al goed hard werd. Ze ging op bed liggen en kleden zich ondertussen uit ik ook haha. Begon lekker te beffen en zei pijpte mij. Ze was al goed nat. Dus lekker mijn lul erin gestopt en pompen maar. Ik zeg op een gegeven moment stop we gaan op het pookbiljart verder. Waarop ze geen moment twijfelde en we liepen daar heen. Voorover heb ik haar lekker verder geneukt en haar lekker volgespoten. Heerlijk weer.

A

Anonymous

Guest
Haar advertentie op kinky is in ieder geval verwijderd. Hoe heb je haar kunnen bereiken?

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Idd staat bij mij contacten. Zo 1 verwijder je toch niet uit je telefoon. Alleen zei veranderd net zo snel van nummer dan dat ze een string aan doet. Hahaha

dongiovanni77

Toogplakker
9 aug 2018
62
31
Zojuist even de lokale middenstand weer geholpen.
Leuk plekje met parkeren voor de deur
(Vandaag) Diana had lekker strak pakje aan, muziekje op en lekker kunnen neuken idd geen condoom gezien alleen een bak vol met tissues 🤗

Was wel erg hyper.
Dame die open deed zag er ook leuk uit maar deed niet mee gaf ze aan (helaas)

Thuiswerken heeft zo toch zijn voordelen 🤭😊

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens buiten de lijntjes gekleurd. Na bovenstaande recensies enthousiast geworden voor Diana, dus via whatsapp soepel een afspraak gemaakt. Bedrijfsterreintje op de grens van rijswijk en delft. Idd parkeerruimte zat, gratis en geen overburen. Wel een Ring deurbel met camera, dus je wordt mogelijk gefilmd voor de deur. Boven beetje aparte ontvangstruimte, soort bikerhangout annex poolzaal annex werkruimte annex peeskamer, maar wel sfeervol. Lijkt me een prima gang bang ruimte, maar dat terzijde.
Nou ja, ik kan alleen maar beamen wat hierboven reeds is beschreven. Leuke vrouw, wat ouder maar wel een strak lijf. Beetje vrijen, zoenen, pijpen, beffen, en hop lekker inschuiven maar. Eerst rondje lekker diep, zij opgevouwen met haar benen in mijn nek. Dan omgedraaid voor doggy. Flink doorgeneukt en veel te snel in haar gespoten. De schoonmaak ging met papiertjes.

Dat er toch geen herhaling in zit ligt volledig aan mijzelf: ik heb nou eenmaal niet zoveel met latina's. Voor wie dat geen probleem vindt of er juist op valt is dit zeker een toppertje.

hornydog1975

Toogplakker
15 okt 2017
54
15
Vandaag voor het eerst bij deze geile dame langs geweest. Leuke Latina die me deed denken aan een sexy thaise dame die op het zandpad heeft gewerkt.

Ik kwam binnen. Ze ging voor me de trap op. Die billen zagen er goed uit! Echte latina billen. Boven aangekomen was het even afrekenen en ze ging al verleidelijk op de pooltafel liggen. Met mijn kleren nog aan trok ze haar minirokje uit en ik begon haar kutje te likken. Mijn vingers vonden eerst haar kutje en daarna haar kontje. Terwijl ik hiermee bezig was werd ze steeds geiler. Al staand beffend trok ik mijn broek uit en zij kroop naar de rand van de pooltafel. Op de pooltafel nam ik haar in haar kutje. Tijdens het neuken werd ze steeds geiler en af en toe wisselden we een tongzoen uit. Eenmaal goed opgewarmd ging ze van de tafel af en draaide ze zich om. Ik kon zo tussen haar billen plaatsnemen. Haar kontje voelde lekker strak. Dit hielden we enige tijd vol. Na verloop van tijd kregen we het beiden behoorlijk warm en besloten we om verder te gaan op het bed. Op het bed heb ik haar weer in een paar standjes in haar kutje genomen. Na dit nog even volgehouden te hebben heb ik de zaadcontainer gevuld. Ze had geen haast om meteen te springen en ze kneep al schuddend met haar billen het laatste druppeltje sperma eruit.

Kortom: voor mij een leuke geile MILF.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Afspraak gemaakt, in de straat gevraagd naar het nummer, geen reactie. Een kwartier gewacht en vertrokken. Gelukkig maar, nu ruim een uur later nog steeds niks gehoord. Voor niks anderhalf uur omgereden vanuit m'n werk. Wat een hoerenstreek :mrgreen:

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Nu drie uur later biedt ze excuses aan en wil het een andere keer goedmaken. Die kans moet ik haar wel geven ;)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Rot voor je Pietermike maar bedankt voor je post. Zal gelijk het juiste adres plus 50% korting en opname mogelijkheden bedingen. Kunnen we tenminste meegenieten bij foto's van je date en zorg dat haar Latijnse zaadkut goed volgeroomd opstaat :lol:

ijsb33r

Snuffelaar
15 mei 2019
7
0
Ben 2 weken geleden na werk bij deze geile latina milf geweest. Kreeg de locatie gedeeld via whatsapp en je zet de auto zo voor de deur inderdaad.

Eenmaal binnen gelijk een heerlijke tongzoen gekregen waarna ik gelijk naar dr billen greep. Toen snel financiële gedeelte gedaan en ze begon lekker te pijpen. Deed ze goed afwisselend met af en toe deepthroath. Omdat de druk wat toe nam haar omgedraaid en goed nat gelikt. Daarna kon ik m'n vriend er zo in schuiven. Ze heeft en wat ruimere poes maar daardoor hield ik het langer vol voordat ik haar kutje volspoot.

Hierna heeft ze me nog lekker gemasseerd en toen ging m'n vriend weer stijf en heeft ze me nog heerlijk klaargepijpt. Door me hevige orgasme wist ik niet of ze alles nou doorslikte :D

Enige minpunt is dat er geen douche was, maar die komt eraan zei ze! Kom zeker nog keertje terug, wil graag dr kontje ook nog keer witten :lol:

A

Anonymous

Guest
Is iemand onlangs nog geweest en weet of en waar ze ontvangt? Het begint weer te kriebelen om haar weer eens te bezoeken :)

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Ze is nu thuis. Na het nieuwe jaar is ze er weer.
Heb haar na de lokatie van de pooltafel elders nog een paar keer goed geneukt hihi.

Terug
Naar boven