Diana (vh Shankka) - Rijswijk (vh Arnhem)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Hoewel 'bare seks' wel staat aangevinkt, werd aan de telefoon gezegd dat de dame geen nzc doet, alleen pzc.
Maar hoorde ik dat nou goed? Ben er welhaast zeker van weer het stemmetje van het Delftse 'syndicaat' te herkennen aan de andere kant van de lijn. Mogelijk is dit weer een advertentie van het Zwerfbaredijsje met Latina's. Foto's lijken me overigens gejat van elders.

Stoeipoes shankka - New hier
www.kinky.nl/id=579648
> advertentie aangemaakt wo 21 feb 2018

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi,

Eerst hier gecheckt. Er komt iets in zwerfbaredijs voor, in 2017; gezocht naam en plaats.
Image post vertoonde andere foto's en tel nummers dat zegt nog niets.
Tel nr van advertentie onder is gecheckt op Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? > geen vermelding.
De term MILF i.c.m. haar leeftijd 24 is pas consistent, als ze op 29 februari jarig is; meer keer 4 is ze 96 :lol: :lol: :lol:
Foto ingesloten via image post 2e foto (flamoes) verschilt met foto 3e en extra info klinkt vaag (taal geknutseld).

Niet om jullie te ontmoedigen, ben toch benieuwd en kritisch.
Als het 1 van de 3 foto de dame is wil ik er zeker heen :p :p :p

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rijswijk-zh/579648-diana

Foto 1

Foto 2

Foto 3

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als er al een topic over is, aub niet nog is een topic aanmaken aub. gewoon er onder posten en dan edit ik de topic titel wel.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dank je cwp.

Je slaat de spijker op de kop, bedankt.
Zelfde advertentie tekst, andere foto's en tel. nr. 🤔 dat wekt meer argwaan en terechte opmerking van Emena.

CG

Terug
Naar boven