Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb vorige week contact gehad en ze vraagt 100430,zc.
Toen ik belde ,was het direct voicemail,en nog geen 30 sec,nadien,een sms met hello.
Toen vroeg ik per sms,wat de prijzen zijn en mogelijkheden.
Ontvangt in een hotel aan de rand van Brugge.
Ziet er wel lekker uit.
Gisteren deze eens bezocht.
Vraagt 150 €/ uur all in.
Aangekomen stond ze al volledig in haar nakie.
Eerst afgrekend, en begon me direct kijhard te pijpen.
Haar poesje gebeft ( rook zeer fris) en overgegaan in missio. Ze vroeg me uitdrukkelijk niet klaar te komen in haar poesje ( ze neemt geen anticonceptie).
Toen ze voelde dat ik op het punt stond klaar te komen, stak ze mijn lul in haar aars. :roll: Enkel klaarkomen in mijn aars zij ze. Zogezegd, zogedaan...
Conclusie : niet duur, voor liefhebbers van harde anale sex en harde pijpbuurten.
Lieve meid, die graag lacht en er op los zevert.
Aanrader : voor mij is herhaling vatbaar.
PS Heeft blijkbaar een vriend, die niet weet wat werk ze hier juist doet. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/diana-new-21.html
Een dvp die zomaar zonder meerprijs haar laat neuken in haar aars,zc,daar heb ik wel oren naar.
Ga ze gauw eens bezoeken dan.
En het is daarom dat ze meldde in haar sms aan mij,dat zc kon in haar kontje.
Geen anticonceptie,dus.
Lekker.
Ik ben ook eens lang geweest, 150€ betaald voor 1 u met all inclusive.
Bij aankomst speelde er luide muziek op haar tablet..dit bleef gans de tijd zo..
Na een kort wasje aan de lavabo in het bed beland. Tongzoenen deed ze niet.
Ze pijpte me even om hem dan vrij snel zonder jas in haar spleet te stoppen en me wat af te rijden (zij bovenaan).
Na een korte tijd wou ze dat ik in haar 'arsch' neukte.
Dit deden we in missionaris stand.
Uiteindelijk mijn pik leeggespoten in haar kont.
Dan lag ik daar wat op het bed maar zij begon op de smartphone te tokkelen - na een kleine 35 minuten ben ik het afgebold.