Diana - Amsterdam

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik ben er geweest. Ze is ook degene die achter het profiel van Maia schuilt.
Eenmaal aangekomen blijkt dat ze gewoon een ordinaire leugenaar is omdat ze het niet zonder doet. Hetzelfde verhaal ook van een andere kennis gehoord; ze zegt ja op alles en eenmaal op locatie kan het niet. Ik denk dat velen dan toch blijven.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Wat toevallig. Ik had vandaag een afspraak met Maïa. Als ik in de straat was zou ik het huisnummer krijgen. Opeens was ze te druk dus het kon niet doorgaan, terwijl we tijdens het 2 minuten van de auto naar de straat lopen nog contact hadden. Zonde van de tijd maar gelukkig nog wel m'n centen in m'n zak.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
THanksv voor de waarschuwing Dilemma.
Kan van mijn lijst af, svheelt een teleurstelling en geld natuurlijk.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Misschien een idee om de teleurstellingen op kinky te delen in een review? Met negatieve recensies is het snel afgelopen. Niemand wil gaan neuken met iemand die afspraken niet nakomt, maar hier zit maar een heel klein groepje klanten.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik heb wel eens reviews geschreven onder de Kinky advertenties. Helaas lijkt het zo dat de adverteerders de volledige controle hebben over de reviews. Ze kunnen ervoor kiezen om ze uit te schakelen en volgens mij kunnen ze slechte reviews ook verwijderen (maar dit weet ik niet zeker).

Terug
Naar boven