Dian - Tilburg

niels369

Snuffelaar
22 jun 2021
16
12
Toen de advertentie online stond een appje gestuurd. Pas 6 dagen erna reactie terug. De advertentie was toen alweer offline.

Beetje mee geappt. Leuk app gesprekje gehad en kreeg vrij snel een straat door. Moest toevallig voor zaken in Tilburg zijn en wilde dus wel even afspreken in de middag. Uiteindelijk ronden we het appen een beetje af en kwam de bekende zin van een kleine aanbetaling in de vorm van een tikkie of overboeking. Dat is voor mij nooit een optie en dat dus ook aangegeven. Even stil op de app maar uiteindelijk krijg ik een bevestiging dat het oke is. Eigenlijk wist ik wel hoe laat het was.

Ik hoefde er niet echt voor om te rijden, dus waagde de gok en zorgde dat ik op het afgesproken tijdstip in de straat was. Voor hetzelfde geld heb je een mazzeltje. Maar zoals al verwacht: geen reactie meer op de app en in de avond werden m'n berichten pas gelezen. Maar uiteraard geen enkele reactie meer.

Denk dat we deze zelf kunnen invullen verder...

niels369

Snuffelaar
22 jun 2021
16
12
Inmiddels alsnog contact gehad met deze dame. Hier was sprake van een communicatie probleem mijnerzijds.
Appcommunicatie en interpretatie kan soms een ding zijn.

dannydonker

Toogplakker
18 jun 2016
98
36
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Maar heb je ook afspraak gehad? Graag recensie en prijzen. Dank.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven