Dezzi - Sneek

Sjonnie1980

Snuffelaar
26 okt 2016
3
0
op doorreis naar een kennis eens wezen kijken in sneek.
de genoemde julia was niet aanwezig en zag mn bare kans alweer vergaan. toen stond Dezzi daar,
deze dame sprak me aan, praatje bij de deur, toch maar naar binnen.
beetje kletsen over en weer, gekozen voor het standaard tarief 40,-
eenmaal bezig wilde ze een condoom pakken die nog in de verpakking zat en kreeg ze niet open
waarop mijn vraag voorzichtig was of het zonder kon.
voor 40,- extra pzc en nzc.
al met al een leuk bezoek, dame heeft een vriendelijke uitstraling en een lieve lach
doet het riedeltje wel op de automatische piloot.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/546359-lekker-sex/default.aspx

A

Anonymous

Guest
Ontvangt in Girls 69, Singel te Sneek. Zal haar ook eens bezoeken. Via hookers.nl al vernomen dat het leuke meid is, al werd daar niet gesproken over bare sex

A

Anonymous

Guest
Haar bezocht. Gaat inderdaad behoorlijk op de automatische piloot. Is verder vriendelijk, maar echt een nummertje afwerken
Volgens mij heb ik haar jaren geleden ook een keer bezocht in Moulin Rouge in Leeuwarden (kan me vergissen)
Zelfde manier van praten en heel mechanisch, maar wel effektief, klaarpijpen. En ze doet idd bare neuken.

voor 1x ok, maar geen herhalingsgevaar

Jan1986

Toogplakker
24 apr 2016
136
29
Ook bij deze dame geweest. Had via WhatsApp afgesproken en voor 70,- een nummertje gemaakt.

A

Anonymous

Guest
Best aardige dame. Zegt niet zo veel. Is stuk steviger als op de foto's van kinkynl. Wilde beffen maar kut was niet fris. Na 2 standje rook m'n lul naar haar kut daarom klaar laten pijpen zodat ze zichzelf kon ruiken. In dr mond gespoten. Spuugde ze uit in de wasbak. Leuk en aardig maar voor 1keertje

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Had zojuist even whatsapp contact met Dezzi om te vragen of ze ook nog ontvangt in girls69 in Sneek. Ze is er morgen van ongeveer 16:00 tot 2 uur in de nacht. Weet niet of me dat gaat lukken, maar anders volgt er hier verslag

A

Anonymous

Guest
Kan het archief in. Is niet meer aanwezig en advertentie is al tijdje offline

Terug
Naar boven