Dewy - Gangbang Amsterdam

A

Anonymous

Guest
Ook hier weer een voorbeeldje van een fake advertentie. Nu op sexjobs. Staat in de rubriek NZC, maar betreft een bare gangbang. Daarom dat ie mij opviel. Tekst is 90% gekopieerd van een advertentie voor een Gangbang waar ik voor aangemeld ben (in Antwerpen morgen), er wordt gevraagd je aan te melden per Whatsapp/GSM, maar geen telefoon in adv. En natuurlijk wat het geheel betreft (incl. de mooie foto's) duidelijk weer zo'n gevalletje "te mooi om waar te zijn".... Ook geen enkele reactie ontvangen op mijn aanvraag voor info.
Hier de link: https://www.sexjobs.nl/dames-van-pl.../dewy-zoekt-blanke-nederlands-mannen-_6405643

A

Anonymous

Guest
Grappig! :lol: :lol: :lol:
Ik denk een paar uur na hier deze fake advertentie gepost te hebben: "zou ie er nog staan?"
Linkje werkt al direct niet meer. Beter bewijs van fake bestaat er niet. Daar heb je blijkbaar geen medewerkers van SJ meer bij nodig.
De betreffende "lezer"of "schrijver" op dit forum merkt het direct op, en verwijdert zelf de advertentie maar...
Ga zo verder met hier en daar mensen voor de gek te houden, wie je ook bent. Good luck!
(meteen ook even ter illustratie van een eerdere opmerking van mij, vandaag gemaakt)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vandaar dat dit zo'n mooi forum is, backups!, iets wat op hookers en andere fora praktisch niet toegelaten wordt.
of..... de gangbang zit vol, we zullen het waarschijnlijk nooit zeker weten

Foto's kwamen overigens ruimschoots voor op internet

A

Anonymous

Guest
Vol? Jaja... :D sommige dingen vragen ook beetje om speurdersneus en een beetje kennis van zaken van de GB-wereld. Maar goed, mijn neus kan ook wel eens verstopt zitten, hoor... Maar de GB-wereld is een klein wereldje, dus goed te overzien...en veel blijft - terecht (zeker in NL) onder de radar.

Terug
Naar boven