Desy - Eindhoven

Aang

Toogplakker
23 aug 2020
39
41
Ok, dank voor de link. Ja had al enige bedenkingen bij de prijs van €150 all in. Maar naar het lezen van die recensies weet ik zeker dat ik er weg moet blijven.

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Jammer, vind die zigeuner types altijd wel een geile uitstraling hebben. Vroeger zaten er een paar hele lekkere en echt geile Roma meiden op kinky...hoeveel van mn zaad daar in is gegaan ;)

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Als dat je ding is, kan je beter bij zo'n opvang voor Oekraïners voor de deur gaan staan zit er vol mee met roma's die laten je zeker voor een paar tientjes je gang gaan
Totaal niet mijn ding, zo'n zigeuner koning hang hem er ook in en dan mag jij nog een keer en ervoor betalen ook nog!
Die mensen nemen het met de hygiëne niet zo nauw, laten we het maar helemaal niet hebben over die relatiegeschenken die je bij dat soort dames al snel kado krijgt

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
@Peter500 klinkt niet heel logisch, roma komen niet uit Oekraine. Daarnaast is het echt niet zo dat je bij een opvanglocatie zo even een dame oppikt.

Died1234

Toogplakker
16 jun 2021
110
47
ben er geweest van de week, en idd ver weg van blijven. Kreeg eerst een hele andere dame toen gaan klagen en toen kwam er een andere dame. Zag er oké uit maar was net wakker had weg moeten gaan maar mijn geilheid won het van me verstand. Ongeïnteresseerd beetje pijpen ze ging liggen als een zeester je kan je ding doen maar dat is het ook. Daarna de welbekende doekjes en je hoort continue mannen en vrouwen praten in het appartement. Echt zonde van de 150

Terug
Naar boven