Desi Rotterdam

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
Ik ben aan de deur geweest. Is absoluut niet de dame van de advertentie, maar een lelijke heks die ook onder een andere naam adverteert waarbij ook valse foto's staan.

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Desi ontvangt samen met Nicol (dik) . Desi is de superslanke dame, klein kontje , kleine tietjes met idd een heksenkop . Dat komt door de getekende wenkbrauwen . In eerste instantie schrik je daarvan. Ik ben niet weggelopen en zag dat ze van dichtbij best een leuke vrouw is . Pijpt als Antonia-Arnhem… op en neer deeptroath bijna tot aan de wortel zonder handen . 👏
Haar kutje ziet er perfect uit, schaamstreek mooi egaal van kleur , dunne schaamlipjes en prachtig roze van binnen … is geen grap ! In principe geen cip , maar mijn bedoeling was dat ik tijdens het neuken wou overleggen daarover . Meestal lukt het me wel om dames overhalen tot cip zonder bij te betalen . Helaas zei ze nee en mocht op haar buik klaarkomen . .Mooi slank petit lichaam , mooie benen en voeten , zonnenbank bruin . Ze is zeker niet van de foto's , maar uiteindelijk een lief slank milfje ontmoet . 30 min €100

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
Ik wordt echt doodziek van die misleidende advertenties. Of zet er echte foto's op of doe gewoon helemaal geen advertentie. Zonde van ieder zijn tijd dit

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Desi 01.jpg
    Desi 01.jpg
    123,7 KB · Weergaven: 85
  • Desi 02.jpg
    Desi 02.jpg