Denisa - Haarlem

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Oost-Europees en geen gezichtsfoto is in 90% van de gevallen gewoon geleend van het internet. Staar je dus niet blind op de mooie plaatjes, want die dame zal je vast niet te zien krijgen

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Volgens mij hoort deze dame bij de groep die pendelt tussen Utrecht en Haarlem . In Haarlem ontvangen ze op de woonboot of ze er nog steeds zitten weet ik niet? 3x nu geweest en waar van 2x de zelfde meid gekregen terwijl ik een andere had besteld :roll: jammer van zoiets.. :?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Vind deze niet echt Oost Europees om eerlijk te zijn, en er staan wel degelijk 1 gezicht foto :lol:
Heb ze trouwens even gegoogeld maar kom alleen Kinky tegen, geen gejatte foto's zo op het eerste gezicht.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie is aangemaakt maandag 13-02-2017 met toen als plaats Brunssum.
In juni/juli ontving ze in Utrecht en Nieuwegein.
In de maand augustus kreeg de advertentie wekenlang geen update.
Medio oktober spotte ik haar weer, nu voor Haarlem met een nieuw telefoonnummer en stond nzc aangevinkt, hetgeen daarvoor niet het geval was.

Op Kinky bestaan er 2 topics over haar. Die zijn niet zo snel te vinden omdat het advertentienummer niet is ingevoerd bij de Labels onderaan die topics.

Voor het eerste topic op Kinky, zie hier:
"Onlangs bij Denisa geweest in Nieuwegein en niet in Utrecht. Probeerde eerst een hoger bedrag te vragen dan telefonisch afgesproken. Is ook niet de dame van de foto's. Ze heeft veel kleinere borsten. Ze gaf aan dat ze voor de foto's een speciale crème heeft gebruikt om ze groter te maken. Mooi verhaal. Deed erg haar best om me ruim binnen het uur klaar te laten komen, want daarna had ze een feestje. Nee, het was niet best. Advies: links laten deze dame." (28 June 2017, 09:22)

Voor het tweede topic op Kinky, zie hier:
"Een vriendelijke dame; 'petite' zoals dat heet. Niet lelijk, maar zeer zeker niet de dame van de foto's op het profiel van Denisa. Denisa heeft in werkelijkheid slechts een A cupje. Had een uurtje inclusief anaal geboekt, voor een grote rekent ze extra voor anaal, en blijkbaar ben ik een grote. De dame was echter in alle gaatjes erg krap en vingeren mocht niet omdat ze te gevoelig was en zoenen werd ontweken hoewel dat in haar profiel wel staat. Al met al bleef ze lief en vriendelijk maar deed ze matig mee, dus geen dampende sex dit keer. Ik had eigenlijk niet moeten blijven. Voor mij geen herhalingsgevaar" (21 July 2017, 21:37)

-

Terug
Naar boven