Den Haag, Doubletstraat 16 k4, Carolien (Tsj)

Status
Niet open voor verdere reacties.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
DriverC zei:
Zelf geen ervaring, maar lees op hookers, dat een wandelaar het zonder mocht doen als hij dan meer zou voelen.
Zie bericht om 27-01-17, 21:39, van "ModjoMaster".

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=322501

Ik zou zeggen , bezoek de dame en voorzichting proberen te vragen als je bezig bent , nzc is niet zeker
mogelijk ga ik deze dame eens proberen ..... heb een zwak voor het mooie land tjechie waar heel veel mooie dames
rondlopen

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Vandaag wezen kijken, maar niet kunnen spotten gordijn bleef dicht van de betreffende kamer.
Uiteindelijk een andere dame (Anna) bezocht en daar heelijk bare genoten.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vanavond was zij aanwezig maar niet bezocht , het is niet mijn smaak dus laat haar ondanks haar tjechische afkomst even links liggen

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gisteren aangesproken, ze bevestigde haar naam en dat ze CZ is, PZC was € 50, maar NZC deed ze niet zei ze.
Toen ik haar van heel dichtbij zag, had ik zoiets van, oef laat maar, heel haar gezicht zit onder de pukkeltjes.
Van een afstandje ziet ze er niet slecht uit, toch heeft ze nauwelijks aanloop van klanten die haar aanspreken, laat staan klanten die naar binnengaan.
De gemiddelde wandelaar zal wel bekend zijn dat het geldverspilling is, slechte reputatie etc..

A

Anonymous

Guest
Weet uit eigen ervaring dat dit een absolute TMM is.
Man wat slecht!!
Ziet er van buiten redelijk uit, maar van binnen is ze verrot!

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
jopir98 zei:
Man wat slecht!!

Dit zegt zoveel over jou dan over haar. Het is echt respectloos. Wat is er gebeurd, is je pik eraf gevallen?

A

Anonymous

Guest
Het scheel niet veel.
Ze was zwaar depressief ofzo. Geen énkel enthousiasme. Puur op de automatische piloot.
Was ook niets aan te redden.
Wel gewoon gepijpt en geneukt, maar 1 van m'n slechtste ervaringen ooit.
Ik ben niet respectloos, vertel gewoon wat er gebeurde...

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
jopir98 zei:
Het scheel niet veel. Ze was zwaar depressief ofzo. Geen énkel enthousiasme. Puur op de automatische piloot.
Was ook niets aan te redden. Wel gewoon gepijpt en geneukt, maar 1 van m'n slechtste ervaringen ooit. Ik ben niet respectloos, vertel gewoon wat er gebeurde...

Ok, nu weten we je waarom je het niks vond. Maar dan nog kan ik het "verrot van binnen" niet plaatsen. Maar dank voor de toelichting.

A

Anonymous

Guest
Misschien niet de juiste woorden inderdaad. Maar ze straalt niks uit en je voelt je totaal niet welkom daar. Ze wil geen gesprek, reageert niet op geintjes, is nors. Ik zei dat ze wel flink uit het zicht stond maar dat vond ze ook onzin. Zo ging het maar door! Heb me nog wel klaargeneukt in haar. Ik laat niet helemaal met me sollen natuurlijk...

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
jopir98 zei:
Man wat slecht!!

Jij oordeelt al snel als nieuwkomer , ook een dame kan door omstandigheden een mindere dag hebbn .

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
't Is nu wel duidelijk jopir98

Je kan ook andere bewoordingen gebruiken, en met respect een recensie schrijven.

Heb me nog wel klaargeneukt in haar. Ik laat niet helemaal met me sollen natuurlijk...
:shock: :shock: :shock:

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
jopir98 zei:
....Heb me nog wel klaargeneukt in haar.....

En dan nu waar het omgaat: was dat zonder condoom en heb je haar ook volgespoten? En heb je dat van tevoren gevraagd, bood ze het aan of heb je m er gewoon in geschoven? Dat zou waardevolle info zijn. :roll:

A

Anonymous

Guest
Ik lees allerlei zeer stevige teksten op dit forum, nu valt men over wat 'onbeleefdheden' mijnerzijds...
Wat is dit voor een burgerlijke fatsoensrakkerij??
Nee, zonder condoom doet deze meid niet...
Dus dit topic kan gelijk worden afgevoerd!

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
jopir98 zei:
Ik lees allerlei zeer stevige teksten op dit forum, nu valt men over wat 'onbeleefdheden' mijnerzijds...Wat is dit voor een burgerlijkefatsoensrakkerij??Nee, zonder condoom doet deze meid niet...
Dus dit topic kan gelijk worden afgevoerd!

Geen zonder condoom dus. Dan ben je in de verkeerde kroeg. Wees blij dat je er zo makkelijk van af komt, met die grote bek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven