Den Haag, Doubletstraat 12k2, Alexandra (Col.)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Leuke kleine vrolijke vrouw , waarbij je altijd met een goed gevoel weer weggaat .
PZC en nzc is geen probleem bij haar alleen geen interne donatie !

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
katwesel zei:
Leuke kleine vrolijke vrouw , waarbij je altijd met een goed gevoel weer weggaat .
PZC en nzc is geen probleem bij haar alleen geen interne donatie !

Zaterdag deze dame weer eens bezocht net terug van vakantie en dat was ook te merken , vol met energie
en liep na ruim een uur ook moe en voldaan weer naar buiten .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag deze mooie vrouw met zeer goede inzet weer bezocht , geen interne donatie maar ze is nog steeds lekker strak en weet ook hoe ze oraal de man moet verwennen ;-)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag haar bezocht , helaas werkt ze momenteel alleen in de ochtend/middag !!!
Zecwas weer vol energie en dat heb ik met plezier en veel genot ondergaan !!

Blij haar weer te zien en te voelen

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag weer een super beurt gekregen van haar ;-) leuke was liep langs het raam en geen Alexandra. Dus verwachtte dat ze al weg was ! Dit leek er nog meer op toen Nuria naar buiten kwam en weg liep gaf aan van jammer ! Ik liep nog een rondje en wilde naar huis gaan zat Alexandra even te praten in in een van de andere kamers ! Klaar om naar huis te gaan . Maar zei direct of ik zin had en dus nog even een uurtje met haar bezig geweest ! Blinft een lieve dame et veel inzet alleen geen interne donatie maar oh zo lief en strak

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
vandaag weer eens bezocht en volledig uitgeput haar weer verlaten

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Robbie zei:
Haar werkplek is overigens 12 k2.

Je treed weer in herhaling met het kamernummer hier zit ze al een lange tijd !
Mogelijk dat once moderators dit een keer aanpassen

Terug
Naar boven