Den Haag, Doubletstraat 12 K2, Claudia

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Nou, dan heb jij kennelijk een hele grote want bij mij doet ze het wel degelijk. En die van mij is toch ook niet bepaald klein :)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vanavond was ze weer aanwezig en ze heeft nog steeds geen klagen over het aantal klanten ;-)

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Het is ook een professionele en aantrekkelijke meid...alleen nzc wil nog niet lukken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
En zolang de klanten blijven komen zal de kans op NZC ook niet gaan stijgen of er moet even een dip komen?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb haar ook vandaag weer bezocht. Ze bleef wat vaag want toen ik vroeg waar ze toch de hele tijd was antwoordde ze dat ze busy was. Tijdens het pijpen leek het wel of ze een worst aan het verorberen was met die geile (kreun) geluidjes erbij. Over NZC heb ik het nooit meer over gehad maar ik kan wel weer eens vragen wat ze allemaal in haar pakket heeft zitten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag weer bij haar binnen. Voorzichtig gevraagd of nzc mogelijk was maar daar doet ze niet meer aan zei ze stellig. Ik bezoek haar regelmatig maar de goede start met nzc krijgt helaas geen vervolg meer.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Claudia al enkele maanden niet meer gezien dus we kunnen deze meid ook doorstrepen. Eigenlijk hoorde ze al niet thuis in deze rubriek aangezien ze alleen in de beginperiode bare ging en later was dit niet meer bespreekbaar.

Terug
Naar boven