Den Haag, Doubletstraat 12 K2, Claudia

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Deze blonde meid van een jaar of 24 gisteren bezocht. Leuke meid om te zien, maar lekkere borsten (cup c, kleine d) Aan het raam geïnformeerd naar de prijs, en daarna naar de extra mogelijkheden. Ze begon te lachen en gaf aan dat ze voor 35 euro ook pijpte zonder condoom. Voelde al aan dat er meer in zat en ben naar binnen gegaan. Heb me eerst heerlijk laten pijpen, haar toen op haar rug gelegd en een beetje met haar borsten gespeeld. Tijdens het spelen met m'n pik langs haar poes gewreven en toen ik aanstalte wilde maken om hem erin te stoppen gaf ze aan dat dit mogelijk was als ik 20 euro bijbetaalde. Voor 55 euro heb ik haar dus zc kunnen nemen, en interne donatie was geen probleem.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Geilehenkie, hoeveel tijd kreeg je voor die 55 euro en waren meerdere standjes mogelijk? Was beffen ook mogelijk of moest hiervoor ook extra worden afgerekend? Bvd

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Ik ben denk ik een minuut of 15-20 binnen geweest, de standaardtijd die je bij een raambezoek krijgt eigenlijk. Beffen heb ik niet gevraagd dus daar kan ik je geen antwoord over geven. Ik heb haar doggystyle en missionaris genomen, dus 2 standjes inbegrepen bij mij.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Bedankt voor je snelle reactie. Ga haar beslist binnenkort bezoeken want ze ziet er erg aantrekkelijk uit en je kunt haar bare nemen en volspuiten en dat voor een goede prijs. Verslag volgt t.z.t.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Momenteel is Claudia een paar dagen vrij heb ik vernomen van een goede vriendin.

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Nou, bij mij was ze bijna kwaad dat ik het vroeg. Nee, zij deed het absoluut niet, voor geen miljoen. Dus, ik vraag me wel af wie hier de waarheid spreekt.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Heb je dit aan het raam gevraagd of tactisch tijdens de daad? Daar zit nogal een verschil in hè! Veel meiden zijn bang dat "collega's" of medewandelaars het horen. Maar goed, je hoeft me natuurlijk niet te geloven...

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
geilehenkie070 zei:
Heb je dit aan het raam gevraagd of tactisch tijdens de daad? Daar zit nogal een verschil in hè! Veel meiden zijn bang dat "collega's" of medewandelaars het horen. Maar goed, je hoeft me natuurlijk niet te geloven...

Nee, ik heb het binnen gevraagd. Op haar kamer. Met deur dicht. Dus op mij kwam het geheel heel vreemd over. Ik vroeg eerst aan haar of ze Claudia heette. Toen moest ik een ontwijkend antwoord geven omdat ze vroeg hoe ik aan haar naam kwam. Wel heel vriendelijk aan de deur en veel uitstraling. Zeker een fijn meisje in de omgang en qua uiterlijk. Tov de rest op de Db straat een plaatje om te zien.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Wat Jammer dat het bij zen verkeerd is afgelopen. Nou begin ik ook te twijfelen om het te vragen of ze ook zonder doet maar als ik het verhaal van geilehenkie lees heeft hij het niet eens gevraagd maar maakte hij aanstalte om hem er zo in te stoppen waarop Claudia zei dat het kon tegen meerprijs. Misschien alleen op die manier lukt het zonder?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik zit net te bedenken dat ze het bij geilehenkie zonder heeft gedaan maar achteraf spijt heeft gekregen van haar beslissing waardoor ze het niet (meer) zonder doet. Ze werkt nog niet zolang in de straat en hoelang ze dit werk doet is mij ook niet bekend maar als dit werk kort doet wilde ze het misschien even proberen/ervaren zc. Ik weet dat rondborstige Alexandra op 5 k3 een goede vriendin van haar is en wellicht heeft ze het met haar ovet gehad waarop Alexandra haar dat heeft afgeraden. Vraagje aan Zen: wanneer heb je haar bezocht aangezien zer het afgelopen weekend niet aanwezig was?

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Robbie zei:
Ik zit net te bedenken dat ze het bij geilehenkie zonder heeft gedaan maar achteraf spijt heeft gekregen van haar beslissing waardoor ze het niet (meer) zonder doet. Ze werkt nog niet zolang in de straat en hoelang ze dit werk doet is mij ook niet bekend maar als dit werk kort doet wilde ze het misschien even proberen/ervaren zc. Ik weet dat rondborstige Alexandra op 5 k3 een goede vriendin van haar is en wellicht heeft ze het met haar ovet gehad waarop Alexandra haar dat heeft afgeraden. Vraagje aan Zen: wanneer heb je haar bezocht aangezien zer het afgelopen weekend niet aanwezig was?

Maar zo kunnen we nog wel een reeks scenario's / verklaringen bedenken....

Misschien kwam Zen in haar vruchtbare periode en wilde ze geen risico's nemen zwanger te worden (wees er maar niet van overtuigd dat de dames altijd de pil nemen of een spiraaltje inhebben...).

Misschien was ze toen juist ongesteld en wilde ze geen risico's nemen dat er bloed aan de paal kwam (aan condoom is toch weer anders) of begreep ze verkeerd waarom sex zonder condoom een extra risico is als de dame ongesteld is (namelijk vooral voor de man).
Misschien had haar vriend inmiddels sporen opgemerkt -of had ze het zelfs argeloos tegen hem verteld - en heeft deze gedreigd weg te gaan als ze het nog eens deed.

Misschien had ze vanonder wel klachten gekregen en had ze zich daarna zorgen gemaakt dat ze een SOA had opgelopen. Weliswaar bleek het slechts om een lichte Candida te gaan en was de voor alle zekerheid uitgevoerde test gunstig. En haar zorg was gelukkig ten onrechte geweest. Maar ze had de gelofte gedaan nooit meer bare te gaan als het testresultaat gunstig was en voelt zich nu verplicht die ook na te komen.
(Het soort scenario dat veel wandelaars ook -meestal tijdelijk- op hun bare-schreden doet terugkomen of zelf van prostibezoek doet afzien.

Ik bedoel het niet hatelijk, speel alleen maar wat met voorbeelden. Ik vraag me ook wel vaker af waarom een dame iets anders gaat doen dan ze daarvoor deed. Soms vertellen ze je dat als je ernaar vraagt. Maar anders kun je gissen tot je een ons weegt.

Dames die ermee beginnen en dan toch maar weer niet bare gaan -al of niet na wijze raad van concollega's op hulpverleners en al dan niet na een keertje iets gehad te hebben- beginnen meestal na een tijdje toch weer als de financiën daar om vragen.

Groetjes 69

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
De reden dat ze niet (meer) bare gaat kan alleen worden ontrafeld als de klant, in dit geval geilehenkie genaamd, haar opnieuw gaat bezoeken en haar direct 55 euro overhandigd voor pzc/nzc. Als ze het accepteert dan blijft het onbekend waarom Zen haar niet mocht nzc.,Weigert Claudia dan zal ze geilehenkie een verklaring verschuldigd zijn.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Trouwens woensdag ben ik toch in de hofstad en zal kijken of ze inmiddels weer aan het werk is. In dat geval zal ik haar gaan bezoeken en kom ik er wellicht achter of ze voor bare gaat met een juiste aanpak. Overigens heeft Claudia aan klandizie geen gebrek want ze is een schoonheid en ze komt ook vriendelijk over aan de deur heb ik goed opgelet dus om wat geld over te houden hoeft ze echt niet voor bare te gaan.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Robbie zei:
Trouwens woensdag ben ik toch in de hofstad en zal kijken of ze inmiddels weer aan het werk is. In dat geval zal ik haar gaan bezoeken en kom ik er wellicht achter of ze voor bare gaat met een juiste aanpak. Overigens heeft Claudia aan klandizie geen gebrek want ze is een schoonheid en ze komt ook vriendelijk over aan de deur heb ik goed opgelet dus om wat geld over te houden hoeft ze echt niet voor bare te gaan.

Ha Robbie,
Ja eerst vaststellen of ze inderdaad niet meer bare gaat. En ongetwijfeld weet jij de juiste aanpak...

En wat dat niet hoeven betreft: (vrijwel) geen enkele dame zal alleen voor haar eigen lol bare gaan bij de eerste keer met een nieuwe klant voor een schijntje meer. Dan heeft ze ofwel haar eigen mogelijkheden nog niet in de gaten (zou kunnen, je roerde het al aan), maar dan doet ze het op een gegeven moment toch weer, alleen dan voor een hogere prijs. Ofwel het kan haar om wat voor reden ook echt niet veel schelen, bare/niet bare, en/of ze wil graag haar klantenkring uitbreiden, nieuwe klanten aan zich binden.
Of de drukte beklijft zal de tijd moeten leren, nieuwe dames die het een beetje goed aanpakken en niet lelijk zijn zijn in het begin wel vaker erg populair. Totdat ze een of enkele keren een wat minder bui of werkhouding hebben en/of er weer nieuwe nieuwe dames zijn. Dan kunnen principes toch wel eens wat rekkelijker worden toegepast.
Maar ik geef je toe dat ook ikzelf van een aantal bare dames (hier of op de vorige edities van deze site beschreven), die er prima uitzagen/uitzien en ook vriendelijk waren en zijn, nooit begrepen waarom zij voor een relatief geringe meerprijs bare gingen of gaan.

Succes met het participerend onderzoek en hou ons op de hoogte!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Heren, ik zal haar deze week nog een keer met een bezoek vereren. Kijken of dit nieuwe informatie oplevert.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Geilehenkie e.a.Ik heb zojuist Claudia bezocht maar heb me niet gewaagd aan NZC. Ik zal het heel kort uitleggen. Aan het raam vroeg ik naar de prijs en haar antwoord, wat ik verwachtte, was 25€. Op haar kamer aangekomen informeerde ik naar extra"s en ik vroeg suck without condem waarop ze zei dat elke extra een meerprijs van 25€ vergde. Aangezien geilehenkie dit kon voor 10€ extra had ik al geen zin meer om het nog te hebben over NZC.
Ik wilde het eigenlijk net zo doen als geilehenkie dus na het PZC een beetje met mijn pik over haar poes wrijven en aanstalte maken om hem er dan in te stoppen; maar uiteraard niet eerder dan dat ze zei dat het voor 20€ extra kon. Aangezien ik geen zin had om 50 € te betalen voor NMC en PZC kon ik dit trucje dus niet toepassen als ik PMC deed. Wellicht dat een extra als NZC nog kan maar ik heb er dus niet meer naar gevraagd want ze was zeer stellig over de meerprijs van 25€ voor elke extra. Ben dus zeer benieuwd naar de 2e ervaring van geilehenkie met Claudia want als het PZC tarief al van 10€ naar 25€ is gestegen ben ik bang voor de meerprijs voor NZC en of ze dat überhaupt nog wel doet. Overigens het bezoekje was zeker geslaagd en ze heeft een erg lekker lijf en dito kont. Ik heb haar lekker geneukt in diverse standjes. Ze maakt wat kreungeluidjes wat mij wel lekker opgeilt. Ze is vriendelijk; wel wat verlegen maar als je zelf wat moeite doet om het gesprek op gang te houden valt er geen stilte. Bovendien heeft ze een mooie kamer met grote spiegel naast het bed. Ze werkt elke dag vanaf een uur of 15.00 tot laat in de avond. Ze is trouwens 1 kamer naar rechts opgeschoven dus 12 k2. Ik hoop dus op een snelle reactie van geilehenkie want ben zeer benieuwd naar zijn 2e ervaring maar ben bang dat bare niet meer gaat of tegen een hoge(re) vergoeding dan de 20€ die hij eerst moest betalen. Ik hoor het wel.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Oke heren, bedankt voor het wederom verpesten van een goed adres!
ik ben gisteravond even naar de doub geweest en heb Claudia met een bezoek vereerd. Ze herkende me nog van de vorige keer, dus dat beloofde veel goeds. Op de kamer vroeg ik haar of ik voor 55 euro weer hetzelfde recept kon krijgen, maar gaf geïrriteerd aan dat dit was niet meer mogelijk. Ze gaf aan alleen nog maar zonder condoom te pijpen en nooit meer zonder condoom te neuken, omdat ze er van geschrokken is dat ze de afgelopen week overspoeld werd door vragen om zonder condoom te neuken waarbij sommige zelfs aangaven het via internet vernomen te hebben. Ze vroeg zich af of ik dat misschien op internet had geplaatst, omdat ik een van de weinige was met wie ze het zonder had gedaan, hetgeen ik natuurlijk in alle toonaarden ontkend heb.

Heren, nogmaals bare is geen recht dat je kan ontlenen bij een dame. Veel toppers selecteren hun klanten met wie ze het zonder doen, en dan kan het soms voorkomen dat ze het bij jou niet doet. Het is bizar te denken dat je recht hebt op nzc omdat je dit op internet hebt gelezen.

Terug
Naar boven