Demonia Kruibeke/ Antwerpen

SaucyS

Snuffelaar
20 feb 2022
23
14
Dik jaar geleden eens bezocht in Kruibeke. Aparte nette ruimte beneden met bed/dressoir. Zijzelf qua hygiëne ook prima in orde en vriendelijk. Foto's zijn redelijk representatief. Daad zelf was in orde maar niks speciaals voor mij persoonlijk. Vond 150/30min dan ook iets te ruim gerekend.

b_masterb8

Snuffelaar
11 feb 2025
6
4
Kloppen de tijdstippen in haar advertentie? Enkel van middernacht tot 3u? Anders hoor ik eens, maar ik spreek liefst pas af met een dame rond de periode dat ik me kan vrijmaken. Anders geef je toch maar het gevoel dat je hen aan het lijntje houdt als het voor over 6 maanden is.

Frank555

Toogplakker
14 mrt 2022
220
59
Heb geen ervaring met deze,ze vraagt 285 voor een uur voor oze hobby.
Je kunt ze het beste bereiken dmv SMS,is mijn ervaring.

jens32

Ervaringsdeskundige
16 jun 2021
262
90
Sex drugs en rock and roll is het daar waarschijnlijk, alles moet betaald worden

Walter

Toogplakker
7 jul 2015
160
14
Ze zit dikwijls op de chat van RL. Dus kan je daar waarschijnlijk ook een afspraak maken.
Zelf geen interesse wegens te ver.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
zat laatst nog aan haar te denken, bij mij ervaring had ik een leuk prijsje kunnen afspreken maar in mijn mening, persoonlijke mening dus vind ik dat ze te veel vraagt voor een oude milf zc. ze is leuk lief en aardig maar wel oud, mollig en een zware roker. moeite niet waard zeker als je een flinke stuk moet rijden. ze kwam wel netjes haar afspraak na, er zijn zeker slechtere. en een dikke plus is natuurlijk dat ze vlaams is of belgische vrouw, kan je zeggen ze is vlaams of is dat niet correcte benaming?

okiii92

Snuffelaar
6 jun 2015
20
3
Hoeveel vroeg ze dan bij jou? Ze ontvangt vlakbij voor dus zeker op dat vlak ook interessant! Ik vond het een leuke vrouw, stille genieter ook :)

Terug
Naar boven