Demi - Tiel

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik heb geprobeerd wat met haar te appen, maar meer dan een paar keer een copy/paste van een standaard prijslijst en wat ja´s en oke´s kwam er niet uit. Van een jonkie had ik ook niet meer verwacht. In bed zal het wel niet veel beter zijn. Weer een typetje die denkt dat ze een gouden kutje heeft.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Als je van een jonkie niet meer verwacht en de verwachting is dat het in bed niet beter zal zijn...Waarom reageer je dan op haar advertentie?

We klagen wel eens dat sommige vrouwen slecht reageren. Echter het helpt niet als iedereen die geen eigenlijk geen interesse heeft ook maar reageert.

Laatst bewerkt:

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
N.I.V.E.A. = Niet Invullen Voor Een Ander ;)

Ik had wel interesse, maar als ze laconiek reageert op appjes dan heb ik verder geen interesse meer.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik heb geprobeerd wat met haar te appen, maar meer dan een paar keer een copy/paste van een standaard prijslijst en wat ja´s en oke´s kwam er niet uit. Van een jonkie had ik ook niet meer verwacht. In bed zal het wel niet veel beter zijn. Weer een typetje die denkt dat ze een gouden kutje heeft.
ter verdedigen van de werkende dames in het algemeen:
Jullie zijn je bewust van de taalbarrière die er vaak is?

Ook krijgen ze vaak mega veel (onzin) appjes en beantwoorden ze die even snel tussendoor.
En het grote gros maakt gebruik van een administrator die hun app verkeer afhandeld.
Je denkt dus dat je met in dit geval met Demi zit te appen, maar voor hetzelfde geld is het haar vriend, vriendin, of iemand anders die dat voor haar doet.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
N.I.V.E.A. = Niet Invullen Voor Een Ander ;)

Ik had wel interesse, maar als ze laconiek reageert op appjes dan heb ik verder geen interesse meer.
Ik vul niets in voor een ander. Je schrijft zelf dat je van een jonkie niets ander had verwacht. En vervolgens ga je het toch proberen. Tegen beter weten in blijkbaar. Dat vind ik erg raar. Ik reageer zelf nooit op iets waar ik geen vertrouwen in app. Verloren energie en hoef ik na de tijd ook niet te klagen

Nu lees ik ook nog dat je hebt gevraagd of Nederlandse is. Staat gewoon in de advertentie

Vind je het dan ook niet vreemd dat je zulke antwoorden krijgt?

Als ik adverteerd op marktplaats en ze gaan vragen naar iets wat in de advertentie staat dan heb ik ook zoiets van die neem ik niet serieus

Terug
Naar boven