Demi, Arnhem

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
305
346
Staat gewoon bij de opties nu. Maar 200 euro voor een vluggertje, man man man.

pietpiet11

Snuffelaar
28 dec 2024
9
11
Wou met haar afspreken, zij stuurt aan op een trio met haar vriendin. Geen idee wie dat is want zij heeft geen profiel. Gaf aan dat ik met haar wou afspreken en toen werd het stil. Dus geen flauw benul of het wat is!

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik heb ook contact met haar gezocht maar ze doet helemaal geen nzc. En inderdaad alleen trio momenteel

duisburgmaster

Snuffelaar
9 jul 2022
22
29
Ze vraagt 200 euro voor een vluggertje inclusief nzc. Voor een uur inclusief nzc vraagt ze 370 euro en je mag maar 1 keer klaarkomen in dat hele uur. Ze ontvangt in Arnhem. Ik heb met haar een afspraak gemaakt. Zodra ik geweest ben, zal ik wel een review plaatsen hier.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.812
1.255
Ze vraagt 200 euro voor een vluggertje inclusief nzc. Voor een uur inclusief nzc vraagt ze 370 euro en je mag maar 1 keer klaarkomen in dat hele uur. Ze ontvangt in Arnhem. Ik heb met haar een afspraak gemaakt. Zodra ik geweest ben, zal ik wel een review plaatsen hier.

Dat ga je toch ni betalen?

duisburgmaster

Snuffelaar
9 jul 2022
22
29
Pas op voor deze DVP/pooier of wat het dan ook is. Deze probeert je op te lichten. Ik sta nu op de parkeerplaats van het adres in Arnhem waar zij zogemaamd ontvangt. Ik heb een bericht verstuurd met de melding dat ik gearriveerd ben. En direct stuurde ze me een betaalverzoek! Terwijl dat niet de afspraak was. Kijk uit mensen. Bij deze zijn jullie gewaarschiwd! Er is weer een oplichter actief. Ik heb natuurlijk niks betaald en rijd straks weg!!!

Terug
Naar boven