Delia - eindhoven

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Mijn pik was nieuwsgieriger dan mijn hoofd…
Ben er geweest.
✅ Is denk ik wel de dame van de foto's.
❌ Ontvangt in een studentenkamer met kruimels op het bed.
❌ Andere dame zit op bed: "do you want trio" (nee, dus dame gaat wachten op de gang)
❌ vraagt te veel geld (150 voor half uur, terug gebracht naar 100, vervolgens 50 extra voor beffen dus terug 150)
❌ gesproken taal was Engels, ze kan denk ik geen Spaans (wat de advertentie beweert). Ze is ook niet Zuid-Amerikaans, maar Oost-Europees

Dus begonnen met beffen. Op zich was het wel een lekker kutje , maar er zat denk ik geen zaad in.
Na het beffen greep ze naar een condoom. PZC was 100 extra, NZC 300 extra.
Ik weet niet of er gewoon geen klik was, of dat ze eigenlijk nooit de diensten levert die ze adverteert, maar voor mij is het resultaat hetzelfde.
Ze kreunt duidelijk fake. Bij het beffen kwam ze al bijna klaar toen ik naar der kut keek. Bij het neuken (NMC dus) bijna hetzelfde. Ze onderging naar mijn gevoel meer dan dat ze iets deed. Dat kan ik lekker vinden, maar dan moet je niet gaan faken.
Uiteindelijk condoom netjes gevuld en weer aangekleed.

Toen het licht aan ging, zag ik dat er boven het bed een foto hing met opschrift "I ❤️ Eindhoven", Dan weet ik nu ook waar die hangt.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Wat een herkenbare Roemeense kut klote date is dat geweest zeg, ik heb met je te doen! Ook al spreken ze met jou nzc af dan doen ze net alsof hun neus bloedt als je eenmaal op de kamer bent en is het extra geld op dat moment Had je eigenlijk gelijk moeten omkeren en wegwezen daar

Terug
Naar boven