Delia - Antwerpen

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
je geeft zelf al het antwoord over de betrouwbaarheid van de betrokken persoon en haar advertentie!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ze vraagt wel veel. Ik zou het nog overwegen moest echt.alles.kunnen wat ze aanbiedt, maar ik twijfel toch wat.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Een hele waslijst
Hi baby
15 min-60€
30 min-100€
45 min -140€
1h - 180€
Included: sex and blowjob with condom, different positions, massage x

EXTRA SERVICES:
-blowjob without condom-30€ extra
Cum in mouth-50€ extra
Swallow-30€extra
Sex without condom- 50€ extra
Finish inside pussy- 50 € extra
Finish on face - 20€ extra
Finish on body-20€ extra
Anal- 100 € extra WITH CONDOM, 150€ extra WITHOUT CONDOM
Finish in ass-30 extra

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
Een hele waslijst
Hi baby
15 min-60€
30 min-100€
45 min -140€
1h - 180€
Included: sex and blowjob with condom, different positions, massage x

EXTRA SERVICES:
-blowjob without condom-30€ extra
Cum in mouth-50€ extra
Swallow-30€extra
Sex without condom- 50€ extra
Finish inside pussy- 50 € extra
Finish on face - 20€ extra
Finish on body-20€ extra
Anal- 100 € extra WITH CONDOM, 150€ extra WITHOUT CONDOM
Finish in ass-30 extra
deze lijst al vaak gezien! als je dan een afspraak wil maken, gaat ze geheid een voorschot vragen via neosurf of zo.. je reinste belazerij

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik weet het niet, want zij wilt online geld verdienen aangezien zij onlyfans adverteert. Ik heb de indruk voor een date in het echt, massas klein ligt. En als een dvp op voorschot vraagt, loopt iemand risico voor geen date te krijgen met een dvp.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Het verstand in mijn lul was groter dan in mijn hoofd. Ik stond dus gisteren in Gent voor een gesloten deur. De namen op de deur zagen er heel legaal uit, studentenkot zo te zien.
De conversatie met Delia verliep al wat moeilijk, maar ze bleef toch antwoorden. 110€/half u zonder condoom.
Toen ik aan de deur stond stuurde ze opeens dat ik 30€ meer moest betalen als ik zonder condoom wilde neuken. 140€ dus, en als ik een "good boy" was en niet in haar klaarkwam ik mijn 30€ zou terug krijgen!
Het wordt gekker en gekker tegenwoordig met die vrouwen.
Wat mis ik "the old days".

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb ze nooit ontmoet, adres was vals denk ik.
En toen ik aan de deur stond wou ze dat ik als "verzekering" extra geld aan haar gaf. Als ik niet in haar klaarkwam, dan kreeg ik het terug.
2 dagen erna met ander nummer gestuurd. Nu was het half u met condoom 80 en zonder 160.
Ik vraag waarom opeens 160? Ja 30€ extra om te pijpen, ik vroeg ok dan half u zonder pijpen = 130.
Terug geen antwoord meer.
Laat mij weten als er iemand bij geraakt. Ze ziet er goed uit (als zij het is van op de foto)
Succes, mij lukt het deze keer niet en geen zin om zoveel geld te verspillen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Review: verstand in mijn penis was weer groter dan in mijn hoofd.
Ze is klein, slank( geen anorexia)
A-klein B cupje.
Spreekt goed Engels.
Niet lelijk maar ook geen waauw.
Maar moest terug 20 min in straat wachten. Kzeg fuck, niet terug hé!
Uiteindelijk mocht ik dan toch binnen. Zijstraat van de Meir.
Was eerst discussie over centen, kzeg kijk ik heb jouw bericht hier. Ah ok zegt ze, dan ist goed. In de 3 keer dat ik ze heb gecontacteerd, wel 3 keer andere prijs gekregen.
Ok 140€/30m, lekker fris, pijpen was ok maar kort. Ik moest mij ook haasten want ze was film aan het kijken🙈.
Sex was goed, ze ziet er echt tiener uit met klein strak kutje.
Niet klaarkomen in haar, das weer extra.
Ze zij dat de meeste maar 50€ willen betalen. Ik zei tegen haar, pas je prijs wat aan. Dan kom ik ook terug. Maar ze is koppig, ze schat haarzelf wat te hoog in.
Te duur voor de 15 min dat ik binnen was, waarvan 5 min sex want ja ze is strak.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Only fans heb ik niet bekeken, daar geef ik mijn geld niet aan uit.
Ze zag er gewoon uit, the girl next door type

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Heeft mij net voor niets laten afkomen, blijkt dat er een andere klant langer wou blijven dus die gaf ze dan maar voorrang, ook al lag de afspraak al vast. Te mijden, absoluut onbetrouwbaar

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Mij is het gelukt, maar wel na 3 pogingen. Maar idd onbetrouwbaar. Werkt wanneer ze wil, past haar prijzen aan hoe ze wil. Is jong en zeer wispelturig en wil zo verl mogelijk geld uit 1 date slaan

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zoek eens Delia in zoekbalk, staat hier reeds beschreven in rubriek "wie heeft ervaring met..."

Terug
Naar boven