Deji China Massage - Wuppertal

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik vermoed dat daar potentieel een dame erbij kan zijn die nzc aanbied (de rest wordt wel alles aangeboden).
De eerste dame deed het niet. Ga er nog een keer heen.

Deyi China Massage Wuppertal
Schloßbleiche 42
42103 Wuppertal (Elberfeld)

Iedere dag open 10.00-21.00

Was er laatst een keer op een zondagochtend tegen 10.00
Bij de bel zie je geen deur maar 4 meter rechts wordt (via de buurwinkel) open gemaakt door een man.
Ik volg hem naar de receptie en dan naar beneden in de kelder. Daar zijn verschillende (ik denk 3)kamers.
Een slanke dame kwam uit haar wachtkamer (zag geen andere dame) en liep mee naar een grote kamer met een groot bed.
De man vraagde of ik body to body wilde en zei dat ik alles wilde. Was 130 Euro. Heb gevraagd of 120 ook ok was en dat ok voor hem.
Geld aan hem gegeven en dan alleen met haar in de kamer. Ik denk dat ze tegen de 40 is. Wel knap en slank.
Ging mij uitkleden en op mijn buik liggen. Zij ging zich ook uitkleden en ledge een condoom naast het kussen.
Zij strelde mij zachtjes over en tussen de billen. Het voelde fijn. Helaas gebruikte ze geen olie en
na een beetje nepmassage moest ik mij omdraaien. Mij pik was intussen hard van het strelen.
Ze inspecteerde mijn pik en maakte het met wat doekjes schoon (was al schoon na ochtenddouche maar goed).

Blasen ? Ja. Ze wilde een condoom pakken en ik zei tegen haar ohne. Was dan 10 Euro extra.
Ze begon te likken en te pijpen. Heel zachtjes. Wow. Een van de beste pijpbeurten die ik ooit had.
Na een lange tijd gepijp, ging ze liggen en ik wilde mijn pik in haar kut schuiven maar
ze hielt een uitgepakt condoom voor haar heel licht behaard poesje. Gevraagd of het zonder kon maar dat wilde ze niet.
Haar dan bebeft en ze maakte irritante nepgeluidjes.
Ging dan maar weer liggen om gepijpt te worden. Blasen ? Ja. Tussendoor deed ze met de hand om even pauze te houden na misschien
een half uur pijpen. Mijn pik was helemaal nat. Voelde zo nat dat ik dacht of ik al gekomen was. Helaas lukte het mij niet om te komen.
Vond ze een beetje zeikerig. Ze hielt de tijd in de gaten. Dus op tijd gestopt en ze vraage met haar google vertaler wanneer ik weer terug kom.
Ik zei 2-3 weken (om maar een antwoord te geven) en dat vond ze lang duren. Dus zei ik over een week.
Heb haar naar haar naam gevraagd en ze heet YangYang. Heeft haar naam als tatoo op haar linker borst met een rode roos.

Ik ga voldende keer een andere dame proberen.
Standard B2B is 80 € met hj en 100 met pijpen. 130 voor alles.
Kan mij voorstellen dat een andere dame het zonder doet maar dan misschien bijbetalen.
Ik zie wel. Vind het spannend om wat te proberen bij een chinese massage wat niet bekend staat om nzc.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ben er deze week ook geweest. Zelfde programma genomen als mn voorganger.
Er was maar 1 dame aanwezig en daar moest ik het mee doen.
Was een mooie slanke dame, schat einde 30j.
Ze had een doorkijk kleedje aan maar was snel uit. Geen tattoos dus een andere meid dan mn voorganger.
Massage was niet top maar ze deed haar best. Na 30min was de massage afgelopen en kreeg ik een prima bj.
Heb de gebruikelijke truukjes toegepast om bij het neuken de condoom achterwege te laten maar dat wilde ze niet.
Al bij al een leuke tijd gehad, maar ben niet zeker of hier wel nzc mogelijk is

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Naam was iets in de vorm van "satsu"
Sprak geen duits maar zeer gebrekkig engels. Ik verstond dat het haar eerste werkdag was daar, maar kan het evengoed verkeerd begrepen hebben

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Na massage König was is even bezig in de stad en dacht ik ga deze tent maar weer een uitproberen.
Voor het gebouw gaat automatisch de schuifdeur open en men komt in een hal waar andere bedrijven zijn.
Gebeld bij de deur en chinese man doet open. Had al een paar dagen eerder gebeld voor de tarieven en is 80 half uur en 130 vol uur voor alles (niet gevraagd voor nzc).
Ging trap naar beneden en daar stond al een slanke dame klaar om mij te ontvangen. Wel beetje lelijk gezicht.
Zij heet Sasa.
Beetje tongzoenen en zij al voelen tussen mijn benen. Snel uitkleden en moest eerst de 80 Euro aan haar geven.
Ze ging naar buiten om geld weg te brengen. Ging op mijn buik liggen en korte massage bij schouder en dan begint de achterkant.
Beetje masseren en van achteren tussen mijn benen. Dan ging ze Body2body en met haar tieten over mijn bilspleet en voelde
haar tepels diep in mijn bilnaad. Heerlijk. Omdraaien en ze ging mij pijpen. Na een tijdje ging ze papier en condoom halen maar ik zei nee.
Ik geef je 20 extra. Draaide haar op de rug en neukte haar heerlijk zonder.
Tussendoor riep ze ohah Oh Papa, Papa, Papa...grosser Schwanz...
Ik had geen power meer. Was beetje drukke dag. Haar gezegd dat ik andere keer weer kom.
Boven was daar nu een slank poppetje als ontvangstdame. Ze had nog 2 andere dames. Ik zei dat ik meer interesse had in haar.
Dat ging helaas niet. Andere keer andere dames bekijken hoe die eruit zien. Is geen 1000 meter van Aue 94 vandaan.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
gistermiddag aangebeld bij Aue maar niemand deed open na een paar keer bellen. (zag een bordje waar stond iets van "interne Schulung" en
beperkt open. Dan maar gewandeld (nog geen 10 Minuten) rechtdoor naar de Deji China Massage (Schloßbleiche 42).
De man deed open. Geen afspraak ? Nee. Ging de kelder in en moest even wachten in een kamer.
Dame kwam eraan en kuste mij meteen. Of ik nog even 2 minuten kon wachten dan is de andere kamer warm.
Dus later de andere kamer was goed warm. Wel fijn want erg fris buiten. Ze kuste en tongzoende mij.
Ik greep haar onder de jurk en onder haar tanga slip haar nat kutje.

Zij heet Lisa es is zeer slank (bijna mager maar niet zoals Dana/Emmen)en 1,65m lang met B-cup hangende tietjes.
Half uurtje b2b 80 euro. Ik zij met alles. Blasen ohne, Ficken mit zei ze. Ik zij ohne. Ze schudde haar hoofd. Nee, dat doet ze niet.
Ik geef je extra 20 Euro. Nee. (zag condoom al op het grote bed naast kussen liggen)
Nou ja, te laat en had net geld (80€) overhandigd.
Uitkleden en op de buik mij laten masseren (zij zit naakt op mijn kont en voelt fijn met haar geschoren kut).
Geen erotische massage en duurde zo'n 15 minuten. Omdraaien en zij reinigde intensief mijn pik.
Werd lekker gepijpt en zij likte mijn ballen en lies. Dat voelt fijn. Helaas kon ik niet komen van het gepijp.
Heb haar ook nog een finger diep in haar kutje gestoken maar na een paar seconden zei ze dat ze dat niet wil.
Heb haar gezegd dat ik haar kutje wil likken. Zij ging liggen en likte haar mooie grotje.
Rukte mijn pik voor haar grotje en slapte met mijn pik op haar schaamlippen.
Even de eikel tegen de schaamlippen aan en probeer erin te duwen maar ze zei nee.
Ik zei dat ze extra krijg met 20 Euro. Nee.
Ik smeekte dat ik maar 1 keer erin wil. Ok, maar 30 Euro extra zegt ze. Perfect.
Meteen mijn pik erin en voelde lekker en in 2-3 minuten ben ik lekker diep in haar kutje gekomen.
Zei pakt meteen doekje en dan aankleden en de 30 Euro overhandigd.
Totaal 110 Euro voor een chinese wip.
Was ok maar volgende keer liever een andere dame proberen als die er is (behalve Sasa die ik al had).

Op terugweg langs Aue gewandeld waar mijn auto stond en nog een keer aangebeld en
wilde bijna gaan en klopte iemand aan raam en Jasmin deed open. Ze was net binnen (nog jas aan).
Verder niet niks gevraagd. Wilde alleen weten of open was en dat ik binnenkort weer langs kom.

Terug
Naar boven