Deezie Zeeland

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Laat maar, zie net dat het Bruinisse is, waar Bella ook zit en over die was al bekend dat ze niet doen wat er in de advertentie staat

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Even een printscreen erbij met de korte link
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=568122
Dame zit nu in Rijswijk.
Was tot eergisteren samen met zo'n 3 collega's actief in Bruinisse en maakt wellicht deel uit van een groepje, of heeft gewoon meerdere advertenties. Mogen anderen eens uitzoeken.

Deezie (2017-05-07).png

A

Anonymous

Guest
Dit is de club van geef het geld eerst aan mijn vriend...en ook de club van met drie man bestormen van de klant op een onverwacht ogenblik...

De Delft groep dus. Ze opereren nu in Den Bosch, Bruinisse, Rijswijk. Allemaal op het prachtige oplichtmedium Kinky te aanschouwen.

Groep bestaat uit voornamelijk etterbakjes van (Noord)Afrikaanse origine en te herkennen aan Whatssapp en vervormde stemmen aan de telefoon.

Zou mooi zijn als deze groep eens bij een honk van de Hells Angels binnenloopt. Eens kijken wat er dan gebeurt... :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
ROBINHOOD2017 zei:
Dit is de club van geef het geld eerst aan mijn vriend...en ook de club van met drie man bestormen van de klant op een onverwacht ogenblik...

De Delft groep dus. Ze opereren nu in Den Bosch, Bruinisse, Rijswijk. Allemaal op het prachtige oplichtmedium Kinky te aanschouwen.

Groep bestaat uit voornamelijk etterbakjes van (Noord)Afrikaanse origine en te herkennen aan Whatssapp en vervormde stemmen aan de telefoon.
Knap dat je dat allemaal weet van een advertentie die nog geen 3 weken geleden is aangemaakt op wo 19-04-2017. Dame begon toen in Amsterdam overigens.

En natuurlijk lijkt er van alles mis met deze advertentie zoals zoveel op Kinky, maar het ware te wensen dat we hier minder speculeren en meer ons aan concrete feiten houden om te melden.
.

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Knap dat je dat allemaal weet van een advertentie die nog geen 3 weken geleden is aangemaakt op wo 19-04-2017. Dame begon toen in Amsterdam overigens.

En natuurlijk lijkt er van alles mis met deze advertentie zoals zoveel op Kinky, maar het ware te wensen dat we hier minder speculeren en meer ons aan concrete feiten houden om te melden.
.

Proefondervindelijk (trial and error) ervaring opgedaan bij deze club. Kennelijk heb jij dat nog niet gedaan met je 19 berichten sinds 2015!
:lol:

V

Verwijderd lid 1700

Guest
ROBINHOOD2017 zei:
Proefondervindelijk (trial and error) ervaring opgedaan bij deze club. Kennelijk heb jij dat nog niet gedaan met je 19 berichten sinds 2015!

Dus jij hebt ervaring met Deezie? Ik lees dan graag een recensie van je. Overigens, het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit, Ik ben nu al fan van EmenA vanwege zijn kwalitatieve berichten.

A

Anonymous

Guest
BvdA zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Dus jij hebt ervaring met Deezie? Ik lees dan graag een recensie van je. Overigens, het gaat om kwaliteit en niet om kwantiteit, Ik ben nu al fan van EmenA vanwege zijn kwalitatieve berichten.

Ik ga niet meer met lieden/dames afspreken die als oogmerk hebben mij te belazeren. Zover moge duidelijk zijn. En als jezelf zo nieuwsgierig bent of het wel of niet zo is waarom ga je dan niet zelf voor het blok en kan je ons later alles mooi en kwalitatief melden...

Even voor de duidelijkheid, ik denk dat de meeste lezers gebaat zijn bij zowel recensies als waarschuwingen en weinig op hebben met het valselijk bedriegen en verdoen van hun tijd. En helaas zijn deze twee, K en Sj, met het aanbod wat ze hebben, weinig transparant.

Of werk je misschien voor ze? :D

Terug
Naar boven