Deepthroat Keelneuken Gagging

drummerboy71

Toogplakker
21 apr 2015
61
15

sks879

Snuffelaar
26 nov 2017
4
0
drummerboy71 zei:
kraassy zei:
Poolse Ula komt af en toe in Antwerpen. Is er nu voor een week.
Je voelt je eikel strak in haar strottenhoofd zitten als ge haar keelneukt. Als ze op het punt staat te gaggen en hem er uit wil halen, hou ik haar hoofd tegen en neuk haar nog dieper.
Een aanrader
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/onderdanig-pools-sletje-ula-24-jaar.html

Deze Poolse is af en toe ook in Venlo te vinden onder de naam Ana

Is ze op Kinky te vinden wanneer ze in Nederland is?

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61

drummerboy71

Toogplakker
21 apr 2015
61
15
sks879 zei:
drummerboy71 zei:
kraassy zei:
Poolse Ula komt af en toe in Antwerpen. Is er nu voor een week.
Je voelt je eikel strak in haar strottenhoofd zitten als ge haar keelneukt. Als ze op het punt staat te gaggen en hem er uit wil halen, hou ik haar hoofd tegen en neuk haar nog dieper.
Een aanrader
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/onderdanig-pools-sletje-ula-24-jaar.html

Deze Poolse is af en toe ook in Venlo te vinden onder de naam Ana

Is ze op Kinky te vinden wanneer ze in Nederland is?

Jazeker

A

Anonymous

Guest
wie weet er een dame die zich in haar keeltje laat neuken hoofdje naast het bed ,en die zich bare in haar kontje laat neuken .
liefst omgeving antwerpen of oost vlaanderen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Bieke in Heist op den Berg, Antwerpen of Tanja in Hasselt, Belgisch Limburg of Amateurtje in Hasselt, Belgisch Limburg. Ik ken alleen deze die dit doen en nog actief zijn.

Bieke rimt en vingert je, kontneuken hangt eraf maar spuiten in kutje of mond wil ze zeker en ze slikt alles door.

Tanja idem maar slikken doet ze niet zo graag, kunt en wilt wel dat je haar kutje of kontje volspuit. Tja haha.

Allebei aanraders, geen fotomodellen toch zeer heet, sexy en geil:).

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Christelle uit Brussel doet het ook. eerste keer in mijn leven dat ik echt voelde dat mijn eikel in de keel ging. apart gevoel.
Alleen klaarkomen lukt me niet. Daarvoor zijn de andere openingen dan beter.

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Waar is deze Christelle te vinden ?
Contactgegevens of advertentie van de dame ?
Cheers mate !

A

Anonymous

Guest
Leuke keelneukster gezocht .Antwerpen.Oost Vlaanderen .Limburg (Belgie) of richting Bergen o zoom mag ook .wel 1 die 18 cm in het strotje krijgt?en natuurlijk zich bare vainaal of evt anaal laat pakken he .

Sjoerd82

Toogplakker
1 feb 2016
60
7
Weet iemand nog een dame in Nederland, bij voorkeur in de Randstad, bij wie je haar keel kan neuken en deepthroat kunt klaarkomen?

Terug
Naar boven