Deep Throat25 - Nijmegen

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
* waarschuwing *

Deep Throat25 - Nijmegen
http://www.kinky.nl/advertentie_?id=568667> advertentie aangemaakt op do 04-05-2017, maar pas later goedgekeurd door Support

568667=Schermafdruk van 2017-05-12.png
Van ervaringen elders kunnen we leren, lees en huiver (als Kinky weigert ervaringen te koppelen aan advertenties, doen wij dat hier wel):
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=42861
568667(warning)=Schermafdruk van 2017-05-12 05.png
Dit topic kan zodra de advertentie door Kinky is verwijderd in de prullenbak, maar tot zo lang natuurlijk met ons allen lekker veel bellen (06 8380 1560) voor een afspraak en dan niet komen opdagen.

Dat zelf ook gedaan. Aan de telefoon kwam het allemaal niet ongebruikelijk over. Dame spreekt Duits en ook wel wat Engels, zegt van Poolse komaf te zijn, en ze kon over een uurtje ontvangen. Als straat gaf ze Tolhuis 12 door.
Op de aankomstijd gebeld voor het huisnummer, dat ze vervolgens doorgaf. Dat zit in een groot appartementencomplex met de naam Snouckaert blijkt met Google. Kijkend op de kaart, bevindt zich de ingang blijkbaar aan de 16e straat van Meijhorst, parkeren moet je achter het complex vanuit de 11e straat Tolhuis.

Snouckaert(sateliet)=Schermafdruk van 2017-05-12.png
Tot zo ver alles normaal. Na een minuut of 5 telefoneerde ik te hebben aangebeld, maar dat er niet op werd gereageerd. Ze nam in mijn geval wel gewoon de telefoon op en verzocht opnieuw aan te bellen. Op de achtergrond hoorde ik een andere vrouwenstem druk spreken in een taal die ik niet ken. Later belde ze zelf terug dat ze maar niks hoorde en de bel misschien defect was, waarbij ik op de achtergrond buitengeluiden hoorde.

En nu komt het dubieuze. Tussen de telefoontjes dat ik maar geen reactie kreeg op het aanbellen, kwam er ineens een merkwaardig telefoontje met als nummer 06 4424 4804 van een man, met op de achtergrond buitengeluiden en een andere mannenstem. Hij deed een beetje vreemd aan de telefoon en pas na enkele minuten wendde hij aan blijkbaar verkeerd te hebben gebeld. Maar dit was geheid een test om te kijken of ze iemand konden opmerken die staat te bellen.

Uiteraard stond ik er niet en was er voor hen dus niets signaleren, vandaar dat de man wellicht het gesprek almaar rekte.
Daarna nog een poosje heen en weer gebeld met de dame dat ik het niet kon vinden en ervan afzag.

Conclusie:
Het kán natuurlijk zijn dat dit een prima dame is, maar gezien het vreemde telefoontje tussendoor van die man in combinatie met de ervaring die op Kinky is beschreven, heeft het alle schijn tegen.
.

A

Anonymous

Guest
Even met Rico Verhoeven er naar toe gaan. Kijken wat ze dan doen..

:D

Terug
Naar boven