Deea - Utrecht (Waarschuwing!)

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Alle mogelijkheden aangevinkt, reviews utgezet, foto 2 niet in NL gemaakt (zie stopcontact rechtsonder); rode vlaggen genoeg. Maar geen hits op wieheeftgebeld en yandex.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Heb het idee haar al ergens eerder gezien te hebben.
Wellicht op redlights? Daar adverteerde ze onder de naam Andreaa (20).
Wel raar dat op sommige foto's het gezicht verborgen is en op andere dan weer niet.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Deze bende vragen belachelijke prijzen! Half uur 150+50 nzc.
Wat wel apart is, is dat bij meerdere dames van deze club geven ze wel (gedeeltelijk) geld terug als je niet tevreden bent. Dat hoor je ook niet vaak.

Thunderstruck

Snuffelaar
15 feb 2020
13
15
Ontvangt in Noord Holland, Amstelveen, onder naam "Mia"

‼️ "Wat een drama dame"

Ze had zweet handen en nervous. Vroeg 270 voor 1 uur, 200 voor 45 minuten gegaan. De kamer was heet en ze had een nare geur. Ik had meteen moeten weg gaan maar ze overtuigd je te blijven. Geld overhandigd, op bed, ze gaat je 30 seconden pijpen en vertelt je 30 keer no come in pussy. Dan mag je. Ze blokkeert met haar hand de boel en knijpt in haar vagina zodat je er niet in kan en loopt de hele tijd te stressen. Na 10 minuten gezegd ik stop er mee. Zwaar afgeknapt. Heb me zelf gewassen kleren aan en weg wezen. Buiten staat een Bulgaarse auto met de pimp en draaiende motor de boel te controleren.

Toen ik weg reed kreeg ik een hele preek via whatsapp dat ik een leugenaar ben en in haar was klaar gekomen, was niet zo, waarschijnlijk dacht ze nog even geld te kunnen incasseren extra.

Ik vertrouw dat gedrag vooral niet en dat stank uit vagina niet. Dan ga ik over me nek.

https://www.kinky.nl/advertenties/6036179-mia

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Typisch geval van de geilheid die wint. Begrijpelijk maar niet verstandig.
Een auto op het parkeerterrein met een pimp erin is voor mij een red flag.
Wegwezen!

Terug
Naar boven