Deea, Antwerpen

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
278
Heerlijke tieten heeft ze wel en qua looks doet ze mij aan de Griekse Elena denken die lang geleden op de Vingerlingstraat achter het raam zat.

Gforceken

Toogplakker
18 jul 2020
72
2
Is cip ook mogelijk ? Is mij niet duidelijk via bericht met haar.
En haar borsten zijn ze siliconen?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Dat is inderdaad Elena, die Griekse meid. Ze is superlekker met superbolle tieten. Ik heb altijd in haar kut kunnen spuiten. Wil weer gaan maar ze heeft de afspraak een keer letterlijk 2 minuten voor de afgesproken afgezegd, ik was nog geen 200 meter van haar appartement. Keuzes keuzes...

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ga gewoon en laat het ons weten? ;) Ga voor een half uurtje daar kun je je niet snel een buil aan vallen. Misschien kun je nog een beetje afbieden.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Ga gewoon en laat het ons weten? ;) Ga voor een half uurtje daar kun je je niet snel een buil aan vallen. Misschien kun je nog een beetje afbieden.
inderdaad neem een half uur en als ze toch supergoed is kan je altijd nog bijbetalen.. heb je teminste 2 x gespoten voor je geld :)

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
In welke buurt ontvangt zij? Want ik heb een hekel aan de Centraal station buurt.

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Laatste keer dat ik weet ontving zij in een buurt waar veel joden in traditionele kleding liepen.

Terug
Naar boven