Debby - Amsterdam

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Klinkt als zo een adje zonder tel.nr die bedoeld is voor het oogsten van emailadressen voor die nepprofielsites...toch ff geprobeerd :lol: .
Mocht mijn spamfolder overspoeld worden horen jullie het wel...en als het echt is ook uiteraard.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
barepussylover zei:
Is denk ik zo'n vooruitbetaalmeisje. Die zetten ook nooit een 06 erbij.
En idd...
Hey hey,

Leuk dat je hebt gereageerd op mijn advertentie! Hier nog ff wat info,

De prijzen zijn 115 euro per uur, 220 euro voor 2 uur, 300 euro voor 3 uur en over langer valt te spreken en dan uiteraard nog meer korting haha. Je kunt lekker bij mij langs komen in Amsterdam maar ik kan ook naar jou komen of een stoute buitendate kan natuurlijk ook.

Ik wil je ook nog even vertellen dat ik vooraf een kleine aanbetaling vraag via de bank, dit i.v.m 2 nare ervaringen die ik vanaf nu niet meer wil laten gebeuren. ( Beroofd nadat de date heeft plaats gevonden. ) Helaas dat het zo moet, vind ik zelf ook jammer maar goed de slechten verpesten het altijd voor de goeien. Sorry dus zonder aanbetaling is een date ECHT NIET mogelijk.

Ben je nog steeds geintresseerd? Stuur me dan even een Whatsappje op 0610775218 daar kan ik je ook even een paar fototjes sturen natuurlijk!

Ik preek je hopelijk gauw, dikke kus Debby.

Kan dus naar de beerput.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ze doen er ook echt wat mee..... Zolang de omhoogbel bende maar gld verdient...
Nikki gelijk maar een mail terug gestuurd, aangezien ze moderator is op sexjobs haar een dat voor gesteld :lol: :lol:

beste melder

Bedankt voor je melding.

Wij betreuren het dat je deze vervelende ervaring hebt gehad en hopen dat dit je in de toekomst niet meer zal overkomen.
Helaas kunnen we niet iemand als faker of oplichter aanwijzen zonder dat we overtuigend bewijs hebben.

We hebben de klacht geregistreerd.

Met vriendelijke groet,

Support TeaseMedia

Moderator: nikki

Terug
Naar boven