Debbie Meier/ Sanne M

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
samurai zei:
john.smit zei:
Heeft geen ene moer met hiv te naken. Meer een alernatief voor ivf.
ivf?

Van WikiPedia:

In-vitrofertilisatie,[1] of kortweg ivf,[1] ook wel reageerbuisbevruchting[1] of proefbuisbevruchting genoemd, is een voortplantingstechniek waarbij een of meer eicellen buiten het lichaam worden bevrucht met zaadcellen, waarna de ontstane embryo's in de baarmoeder teruggeplaatst worden. De eerste baby die op deze wijze geboren werd is de Britse Louise Brown. In de periode 1978-2012 zijn naar schatting wereldwijd vijf miljoen kinderen dankzij ivf geboren.[2]

A

Anonymous

Guest
Breeding is een bare gangbang met als doel de dame zwanger te maken...

A

Anonymous

Guest
In de zomer van 2013-2014, toen ik een student was, was ik enorm geil in die tijd en keek op kinky wie allemaal beschikbaar was. Mijn oog viel toen op Sandra, ontvangst in Amstelveen volgens haar advertentie, maar de daadwerkelijke ontvangst was in Hooddorp. Ik had ik een afspraak met haar gemaakt in Hoofddorp nadat zij haar adres heeft doorgegeven via de mail. Zij wilde trouwens dat ik eerst een foto van me stuurde. De volgende dag kreeg ik haar goedkeuring en mocht ik met haar afspreken waarbij prijs 1 uur bare sex 200 euro is. Ik vond het goed aangezien zij de eerste vrouw was met wie ik bare sex had.Ik kwam aan in Hoofddorp met het OV= Trein+bus. Ik had geen auto in die tijd :lol:

In het echt was zij echt een lekkere slanke blonde ding. Ik mocht voor 200 euro baresex met haar doen, maar de ontvangst vond niet plaats in de slaapkamer, maar in plaats daarvan in de ruimte(schuurtje) in de achtertuin, waar ik me helaas niet kon wassen/opfrissen. Sex was geweldig. Na de daad stak ze een sigaret op en kletsten we nog wat over ons privé-leven. Het opmerkelijke was dat zij enorm negatief was op blanke mannen. Zij zei dat ze het liefst neukte met kleurlingen/allochtonen.

De volgende dag stuurde ik haar een sms met de vraag of ik haar weer mocht opzoeken. Ik was bereid om lange reis met het OV te maken en 200 euro per uur neer te tellen aangezien zij voor mij het perfecte neukpartner was en eentje waar ik van plan was regelmatig te bezoeken. Geld was geen probleem voor me. Ik ga voor kwaliteit i.p.v kwantiteit. Als reactie op mijn bericht, stuurde zij vage berichtjes waarop ze als reacties gaf dat het moment niet gunstig was aangezien haar donkere Antilliaanse vriendje jaloers was op mij. Het bleek dat als je een foto naar haar opstuurde, haar vriendje ook meekeek en moest goedkeuren :eek: waarbij mannen waar hij niets te duchten hadden, de voorrang kregen om met haar te neuken (tegen betaling natuurlijk). Ik had ook het gevoel toen ik haar neukte voor de 1e keer dat er iemand mee keek. Blijkbaar was vriendje jaloers dat ik haar 2x een orgasme had bezorgd dat ik niet meer langs mocht komen. Het hielp ook niet dat bij naakt zijn dat mijn gespierde lijf en gespierde kuiten duidelijk zichtbaar waren :lol: Ik doe namelijk aan kracht trainingen sinds mijn 16e. Haar vriendje zou blijkbaar mij flink hebben onderschat. Hij moest hebben gedacht dat dit chinees is een normaal chinees waar ik niet jaloers hoefde te zijn als hij mijn vriendin neukt :mrgreen: Sandra vroeg me zelfs of ik een fotomodel was :lol:

Hoe dan ook 2e afspraak zou sowieso niet meer gebeuren vanwege jaloezie aan zijn kant. Een paar dagen later kreeg ik een vreemd bericht van haar dat ik langs mocht komen. Ik was enorm blij en plande mijn afspraak vroeg in de middag om lang te kunnen genieten. Toen ik bij haar huis aankwam, moest ik volgens haar net als de 1e keer de achtertuin in en niet aan de voordeur bellen. De deur aan de achtertuin was gewoon open. Het vreemde ervan was dat ik haar niet tegenkwam in de achtertuin en ook niet thuis toen ik het huis binnen liep. Het was donker binnenhuis. Ik ging toen terug de tuin in en gelijk haar gebeld, maar kreeg geen reactie. Na 5 min, besloot ik maar naar huis te gaan. Ik wilde niet dat ik als inbreker werd gezien. Sindsdien geen mail of telefonisch contact meer, maar zag wel haar advertenties zo nu en dan voorbij komen op kinky website. Ik droom soms wel om bare sex met haar weer te doen maar tja jaloerse vriendje :D

Ik heb deze website per toeval via hookers ontdekt deze week. Ik las al de recensie en keek naar de fotos, vond ik wel best leuk. Toen ik bij de rubriek Debbie Meier/ Sanne M, de foto van Sandra, zag, kreeg ik bijna een beroerte. Ergens hoopte ik weer dat zij aan ontvangst doet, maar helaas laatste actieve bericht was door PeeweeHerman » 03 jun 2017, 17:03. Trouwens ik was zo gek op haar dat ik nog steeds haar advertentie foto's op kinky nog steeds op mijn hardeschijf heb bewaard. :lol: De zogenoemde back up advertentie.

Terug
Naar boven