Debbi - Tilburg

Takit Bahlzdeep

Toogplakker
16 jun 2021
59
53
Conclusie: Sla deze dame over, tenzij je valt op zeer korte, onverzorgde, dikke Roemeense dames met een onfris gebit.

Laat ik mijn recensie kort en bondig houden.
Vandaag was ik aan het werk in Tilburg en zodoende een afspraak gemaakt met deze Debbi aangezien ik enorm geil was.

Ze ontvangt in de wijk Goirke in Tilburg aan een vrij drukke weg. (nabij de Coffeeshop Shiva)
Haar advertentie staat er op kinky al een zeer lange tijd op en haar foto's gaven mij hoop, (vooral d'r tieten) maar eenmaal oog in oog met d'r ben ik geschrokken en heb ik met een smoesje dat ik niet voldoende geld bij me had, hem gelukkig snel gepeerd zonder enige schade te lijden.

Het betreft een vrij dikke Roemeense vrouw met flinke wallen onder haar ogen, met letterlijk bruine tanden en een erg onaangename zware stem. (Zigeuner uiterlijk)
Het plan was om haar aanvankelijk zonder condoom te pakken, maar dat heb ik gelukkig maar niet gedaan, lettend op het bovenstaande.
Laat ik het anders formuleren, al zou ze mij 100 Euro hebben betaald, dan nog zou ik zijn weggerend.
In de kamer waar ze ontving hing verder ook een ontzettend sterke rookgeur. (niet verrassend)

Het is voor mij de 2e keer in mijn carrière als wandelaar dat mijn boner als sneeuw voor de zon verdween toen ik de dame zag.

Voor een vluggertje zonder condoom mét interne donatie vraagt ze overigens 130 Euro.
Mijns inziens een belachelijk bedrag waarvoor je in de grotere Randstad steden met gemak een mooier uitziend wijf voor kunt vinden.
Het is al met al helaas in Tilburg nog steeds erg treurig gesteld met het aanbod wat betreft nzc.

Doe jullie voordeel met de bovenstaande info :)

Bijlagen

• Schermopname (136).png
    Schermopname (136).png
    871,8 KB · Weergaven: 242

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Tja, ik kan zijn post ook rapporteren omdat er geen linkje in staat, maar zo flauw ben ik niet.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dank voor je eerlijke recensie, deze zijn net zo waardevol

Terug
Naar boven