De weg naar orgasme plezanter dan orgasme zelf?

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Zijn er nog anderen die vinden vind dat het bijna klaarkomen dus iedere keer het gevoel van spuiten terug tegenhouden en verlengen lekkerder en geiler voelt dan het orgasme zelf? Bij masturbatie en sex met dvp of ex-partners heb ik dit gevoel telkens, alsof ik weet dat het gedaan is wanneer ik klaarkom. Ook heb ik direct na mijn orgasme totaal geen zin meer in aanrakingen bij mezelf of anderen, duurt toch paar minuten zelfs bij vorige liefdespartners. Daarom probeer ik paydates altijd zo lang mogelijk te laten duren maar steeds opletten dat mijn uitstel van klaarkomen niet ervoor zorgt geen orgasme te krijgen voor einde van pate want dan voor niks betaald. Bij gewone sexdates (in relatie of fwb) is dit anders omdat in zo'n dates geen rol speelt of ik spuit of niet, haha. Ben ik de enige? De prestatiedrang is tijdens dates met dvp's groter. Toen ik relaties had, kon ik een hele dag 3 keer sex hebben zonder orgasme omdat ik plezant en genieten was. Hoe zien jullie dit? Ik ga binnenkort weer op naar een dvp= Bieke, dan is het opnieuw plannen tijdig klaar te komen maar hij haar lukt dat wel (lol).

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik geniet meer van paydates, met hem kan je gore dingen doen en je grenzen verleggen...

Hou van anaal en dan ook inhouden zodat het lang duurt en die hoertjes beginnen te zweten van genot of de pijn...

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Tja, uitstellen als het nog kàn. Op een bepaalde leeftijd (voor iedereen verschillend) hoef je je niet meer in te houden(voor de Zuid-Nederlanders: moet je je niet meer ...): dan komt uitstel - en soms zelfs afstel - vanzelf, zo vrees ik.

Uitstel is nu (voor sommigen) spannend. Op latere leeftijd steeds maar - ongewild - uitgesteld worden lijkt me uiterst inspannend. Ook voor de sekspartner. De tocht erheen duurt altijd al langer dan het moment van het er komen, maar dan wordt die tocht wel èrg lang.

En of die trip dan nog "plezanter" is dan de eventuele aankomst ? Het is in die levensfase maar nèt wat je wilt bereiken: klaarkomen of met de noodzaak daarvan klaar zijn en vormen van intimiteit prefereren.

Uitstellen ? Afstel ? Ach, hier streeft de jeugd naar wat de natuur straks spontaan geeft.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik ben ook al 45 jaar dus niet meer zo vlot als vroeger. Bij mij is het vooral mentaal telkens dat ik moet opletten, onderste regio luistert naar bovenste regio haha.

CumGun

Toogplakker
13 apr 2021
205
257
Bij privé dates ervaar ik dat ook.
En bij oudere dvp kan ik juist door stoten, zelfs als ik klaar ben gekomen.
Zo heb ik aantal oudere dvp ongemerkt volgespoten, na dat het condoom was gescheurd. Hahaha

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Ikzelf kan rustig +45min genieten, en dan pas klaarkomen.
het klaarkomen is de laatste jaren zaliger/intenser dan vroeger.
Maar het ondertussen genieten, doet zeker niet onder. het is wel anders.

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Heel belangrijk is de band met fe dame. Als je weet dat zij ook graag een wat tragere opbouw van het liefdesspel waardert, dan is dat voor mij een dikke plus omdat ik het ook graag zo heb. Zeker als de dame in kwestie je kledingwensen invult, actief meedoet en initiatief neemt. Dan is de climax des te intenser. Is dat allemaal niet het geval, dan is het inderdaad zaak om gewoon te sexen zonder meer en snel de date af te ronden.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Mijn top dates zijn toch wel de dates waarbij je elkaar geil maakt met een goed voorspel.
Vervolgens mag mijn stijve paal spontaan in haar gezwollen kutje naar binnen glijden en is de sperma die ik in haar achter laat de ontlading van onze gedeelde intimiteit.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Afgelopen woensdag een waanzinnige date gehad. Na een half uur hard en wild neuken met beffen en tongen tussendoor kwam duidelijk mijn behoeften naar een orgasme naar boven.
Lang flat doggy geneukt, ik kom zo meestal wel klaar nu gelukkig niet. Ik was wel zeer wild geworden toen dame gedraaid voor missio, ik wilde haar vaginaal neuken maar zij duwde hem een gaatje lager.
Dat blijft toch super lekker, tongen en heerlijk in die reet pompen.
Mij kan je dan wegdragen, ik liep dan ook leeg als een lek luchtbed. Wat een hoop sperma liep er uit me.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Mij kan je dan wegdragen, ik liep dan ook leeg als een lek luchtbed. Wat een hoop sperma liep er uit me.

Dit is herkenbaar.
Na een intense sessie voel je je ballen omhoog komen, je probeert nog effe tegen te houden. Maar dan komt het zaad door de pisbuis naar boven en golft het zaad uit je. Je voelt je letterlijk leeglopen en voldaan.
Dat is een echte zaadlozing. Avant la lettre.

En mijn ervaring leert dat de dames ook wel steeds interesse hebben in hoeveel ejaculaat een man produceert.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Het opbouwen vind ik plezant en geil, zien of ik mijn orgasme kan plannen. Als mij dit lukt is het klaarklomen lekkerder, bij het ongewild spuiten heb ik minder goed gevoel haha.

Maar ik bedoelde dus niet alleen tijdens sexdates ook bij masturberen vind ik het "Gaan met af en toe stoppen" leuker dan het "Komen en gedaan".

Hoeveel rustpauze hebben jullie nodig voor een nieuwe sessie? Ik vaak zeker een paar uren tot een hele dag. Waarom zijn we niet zoals de vrouwen die kunnen blijven orgasmes krijgen achter elkaar, lol:).

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
ik vind zowel het moment dat ik ontlaad als de weg naar de ontlading heerlijk . maar geef toe dat ook al is het moment van ontladen heerlijk , de weg er na toe is echt genieten zo lang het duurt . en hoe langer het duurt , des te meer plezier .

een besef dat ik pas na een al behoorlijk actief sociaal leven is ingezonken . en het zonk pas in toen ik per toeval een moment van rust voor mezelf had , en er over na begon te denken .

En ook al vond ik vroeger vluggertjes net zo leuk en spannend als de langere tijd . Ik ben de tijd die ik met een ander doorbreng tijdends de daad en de dingen die we doen en het plezier dat we ervaren tijdens de daad meer gaan waarderen dan even het snelle korte plezier .

al dan niet ik een vluggertje , ook op de leuke spannende locaties nog steeds serieus zou overwegen . en daar ook van geniet .

Terug
Naar boven