Voormalig lid 876
Ervaringsdeskundige
- 6 jun 2015
- 277
- 66
Zijn er nog anderen die vinden vind dat het bijna klaarkomen dus iedere keer het gevoel van spuiten terug tegenhouden en verlengen lekkerder en geiler voelt dan het orgasme zelf? Bij masturbatie en sex met dvp of ex-partners heb ik dit gevoel telkens, alsof ik weet dat het gedaan is wanneer ik klaarkom. Ook heb ik direct na mijn orgasme totaal geen zin meer in aanrakingen bij mezelf of anderen, duurt toch paar minuten zelfs bij vorige liefdespartners. Daarom probeer ik paydates altijd zo lang mogelijk te laten duren maar steeds opletten dat mijn uitstel van klaarkomen niet ervoor zorgt geen orgasme te krijgen voor einde van pate want dan voor niks betaald. Bij gewone sexdates (in relatie of fwb) is dit anders omdat in zo'n dates geen rol speelt of ik spuit of niet, haha. Ben ik de enige? De prestatiedrang is tijdens dates met dvp's groter. Toen ik relaties had, kon ik een hele dag 3 keer sex hebben zonder orgasme omdat ik plezant en genieten was. Hoe zien jullie dit? Ik ga binnenkort weer op naar een dvp= Bieke, dan is het opnieuw plannen tijdig klaar te komen maar hij haar lukt dat wel (lol).