Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leipo laat je niet gek maken door al die moraalridders hier. Er is geen goed of fout. Zolang je er maar niemand kwaad mee doet. Wat niet weet wat niet deert. Pak het wel strategisch aan en boek ergens gewoon een hotel. Ik denk als je bij haar aan je trekken komt zal je vast ook wel meer in je element komen waardoor de relatie met je eigen vrouw mischien wel vanzelf oplost
Wil jij er niet mee bemoeien, jij bent niet goed bij je hoofd. Met je domme praatjes over een dpv zwanger maken.Leipo laat je niet gek maken door al die moraalridders hier. Er is geen goed of fout. Zolang je er maar niemand kwaad mee doet. Wat niet weet wat niet deert. Pak het wel strategisch aan en boek ergens gewoon een hotel. Ik denk als je bij haar aan je trekken komt zal je vast ook wel meer in je element komen waardoor de relatie met je eigen vrouw mischien wel vanzelf oplost
Sorry maar ik bepaal zelf waar ik me wel en niet mee bemoei. Leipo neuk er op los zou ik zeggemWil jij er niet mee bemoeien, jij bent niet goed bij je hoofd. Met je domme praatjes over een dpv zwanger maken.
Wie is leipo? Dat ben je zelf toch.Sorry maar ik bepaal zelf waar ik me wel en niet mee bemoei. Leipo neuk er op los zou ik zeggem
Zeker weten, wat een mafketel is dat.Niveautje hoor die tietenlikker. Mag hopen dat je jezelf nog niet voortgeplant hebt?
Al gedaan! En ben nog van plan om er meer te makenNiveautje hoor die tietenlikker. Mag hopen dat je jezelf nog niet voortgeplant hebt?
En zeker geen alimentatie betalen, want zo figuur ben je wel! Maar ik denk dat hij voor 99.99% liegt.Al gedaan! En ben nog van plan om er meer te maken
Echt niet tegeloven wat jij dom dingen type! Jij heb NOOIT GEEN RESPECT VOOR VROUWEN!!! JIJ BENT ZELF EEN KLEIN KIND!!! MAFKETEL.Hebben die aasgieren er recht op. Helaas volgens de NL wet wel, betaal ik het absoluut. Vrouwen zijn vrouwen als je ze niet tevreden houdt worden het aasgieren, wat dat betreft zijn ze net kleine kinderen. Sterker nog ik zie vrouwen als kleine kinderen en minderwaardig aan de man
Respect moet je hebben voor mannen Vrouwen toon je genegenheid geen respect, wat valt er te respecteren dan?? Bij jou heeft zeker het vrouwtje de broek aan thuisEcht niet tegeloven wat jij dom dingen type! Jij heb NOOIT GEEN RESPECT VOOR VROUWEN!!! JIJ BENT ZELF EEN KLEIN KIND!!! MAFKETEL.
Dat gaat je niks aan wat er bij mijn prive gebeurt. IK WEET NU 100% ZEKER DAT JIJ DE GROOSTE STAATSMONGOOL BENT VAN NEDERLAND.Respect moet je hebben voor mannen Vrouwen toon je genegenheid geen respect, wat valt er te respecteren dan?? Bij jou heeft zeker het vrouwtje de broek aan thuis
Nee hoor, ik zeg gewoon de waarheid.Nou Romeo je bent wel een beetje aan het overdrijven vind je niet?
Staat dat ik de wet? Overigens ben ik het wel je eens over de vlakke hand dat mogen vrouwen vaker krijgen, maar juridisch gezien staat het hem vrij om te doen wat die wil. Daarom zeg ik boek gewoon een hotelVan elkaars vrouw blijf je af klaar, wat een raar verhaal dit, je had haar eerst een klap met de vlakke hand moeten geven zo pets en toen hem moeten inlichten. Ben jij geen vent of zo?
Volgens wie?De vrouw van een vriend is gewoon een NO GO, simpel. Daar blijf je vanaf!