Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan dan gewoon schrijven wat je bedoelt hoor @Lekkerbare .@Cerato Dank voor de antwoorden. Dit bedoelde ik Ed-de-bef
Bizar is de keuze om door preventief te slikken resistente stammen te laten ontstaan volgens het adagium: wat goed is voor een individu is niet goed voor het collectief...vergaand egoisme onder het motto Ich habe es nicht gewusst.Je kan dan gewoon schrijven wat je bedoelt hoor @Lekkerbare .
Je schrijft immers "bizar wat Ed-de-bef doet"
En dat als reactie op wat ik erboven plaatste:
"Net precies waarom we inmiddels een resistente gonorroe variant hebben
Goed bezig. Als we dat allemaal deden dan was er straks niets meer te behandelen met antibiotica."
Ik zie nog steeds niet wat er bizar was aan wat ik deed?
Cerato zijn reactie ging over een post daarna. Waarin hij overigens terecht opmerkt dat het gaat om het HIV-virus en de ziekte Aids die daarop kan volgen.
In de beginjaren sprak men regelmatig (onterecht) ook nog wel over het Aids-virus. De strekking van mijn verhaal wordt er niet anders van.
Het is zelfs sterker, het is ook niet goed voor jezelf. Mocht je een keer antibioticum voor iets anders heel hard nodig hebben dan werkt het ook niet bij jezelf meer. Is dus heel gevaarlijk om dit te doen.wat goed is voor een individu is niet goed voor het collectief.
Merkwaardige uitspraak. Iedereen die bare gaat neuken bij dvp's heeft toch een partner of meerdere partners. Of tellen die dvp's niet mee? Of is het besmetten van je eigen vaste partner erger dan het besmetten van eenmalige sekspartner?Het maakt uit of je een partner hebt of niet. Als je een partner hebt kun je haar besmetten.
Het zou misschien idealiter niet zo moeten zijn, maar helaas inderdaad ja, voor vrijwel iedereen die bare neukt zal de angst de eigen vaste partner te besmetten groter zijn dan de angst een dvp te besmetten. Dat begrijp je of dat begrijp je niet… Allerlei redenen: angst de vaste partner kwijt te raken (waar je misschien ondanks je overspel toch erg veel van houdt of veel mee deelt). Of misschien het gegeven dat een dvp zeker als zij bare neukt nu eenmaal bewust een risico neemt, zeg maar risico van het vak dat een van haar klanten iets overdraagt -eventueel zonder het zelf te weten. Een vaste partner neemt dat risico niet bewust, tenzij ze weet een avontuurlijk ingestelde partner te hebben.Merkwaardige uitspraak. Iedereen die bare gaat neuken bij dvp's heeft toch een partner of meerdere partners. Of tellen die dvp's niet mee? Of is het besmetten van je eigen vaste partner erger dan het besmetten van eenmalige sekspartner?
Dat van die preventieve antibiotica slikken was een uitspraak van PrinceCharming.Met wat preventieve antibiotica die je inneemt net voor de daad heb je nooit meer schrik nodig
En waar plaats je dan jezelf als bare neuker met een vaste partner? De dvp neemt bewust het risico, zeg je, maar jij neemt ook bewust het risico. Alleen verzwijg je dat bewust tegenover je vaste partner om een duidelijke reden.Het zou misschien idealiter niet zo moeten zijn, maar helaas inderdaad ja, voor vrijwel iedereen die bare neukt zal de angst de eigen vaste partner te besmetten groter zijn dan de angst een dvp te besmetten. Dat begrijp je of dat begrijp je niet… Allerlei redenen: angst de vaste partner kwijt te raken (waar je misschien ondanks je overspel toch erg veel van houdt of veel mee deelt). Of misschien het gegeven dat een dvp zeker als zij bare neukt nu eenmaal bewust een risico neemt, zeg maar risico van het vak dat een van haar klanten iets overdraagt -eventueel zonder het zelf te weten. Een vaste partner neemt dat risico niet bewust, tenzij ze weet een avontuurlijk ingestelde partner te hebben.
Daar is niks woke aan. Gewoon effe logisch doordenken, meer niet. Of 't moest zijn dat het besef dat een dvp ook gewoon een mens is, tegenwoordig al woke genoemd wordt. O ja, ik heb een vaste partner, ja. Liever en knapper dan de meeste dvp's. Maar een man houdt bijna altijd van wat afwisseling. Eerlijk toegegeven, maar ook eerlijk over nagedacht. Enkel een marmot kruipt altijd in dezelfde pijp.Wat naief ( of "woke"?) om dat verschil dvp/vaste partner te willen negeren… Vast zelf geen vaste partner of nog nooit gehad…