De politie, uw beste vriend

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik heb vorige week nog eens een ontmoeting gehad met onze gezagsdragers aka flikken aka smurfen. Ik dacht, waarom geen rubriek maken waar we onze bijzondere, grappige of linkhete contacten met de po-po kunnen delen, uiteraard in het kader van ons wandelen.

Ik was bij een dame waar ik sporadisch enkele keren per maand naar toe ga, ze ontving vorige week in centrum Antwerpen in een smartflat. Een uur geboekt voor 150€, we hadden eerste ronde achter de rug en ik zat wat uit te hijgen in bed toen plots een collega van haar binnen sprong en iets in Roemeens of Russisch riep wat leek op 'kontrol' :shock: En 1 min later gaat onze deur open en komen twee agenten in burger binnen. Een jonge gast met hipster baard en een vrouw in anti-stabvest die zeker 2m groot was, echt lang, die kon zo in de Women NBA competitie meedoen. Alle dvp's werden in de gang opgevorderd met hun paspoort, terwijl de man mij vriendelijk uitlegde dat ze van de prostitutie cel Antwerpen waren en dat het een routine controle was om illegale meiden en mensenhandel op te sporen.

Ik als klant werd met rust gelaten, ik deed mijn boxer short aan en maakte een praatje met een andere inspecteur die de deur in de gaten moest houden. Ze hebben veel werk met de instroom van illegale vrouwen uit Oekraïne en Moldavië, en als een groep dames uit die landen of andere CEE regio samen een smartflat huren, verwittigt de huismanager nu standaard de politie :? Als de paspoorten in orde zijn, is er geen probleem, en ik moet zeggen dat de inspecteurs zeer rustig en beleefd waren, ook niet neerkeken op mij als wandelaar. Ik zag dat de deurbewaker een pistool aan de heup droeg, ik zei ha een Glock, en hij vroeg hoe ik dat wist. Gemakkelijk, robuuste rechthoekige slide frame en geen externe hamer, dus een Glock. En hoe weet ik dat dan van die specs? Ah Call of Duty game hé mr. de inspecteur :lol:

Enfin, na 10 min was de vertoning gedaan, de dames waren allemaal ok en de inspecteurs wensten mij nog een prettige dag, ik heb die lange vrouwelijke flik nog even zwoel bekeken om haar wat te jennen maar ze reageerde er niet op, jammer ;)

Ik weet niet of dit soort on-site controles enkel in Antwerpen bezig zijn, maar ik heb er in Brussel nog geen last van gehad.

Als jullie leuke verhalen hebben over onze blauwe vrienden tijdens het wandelen, deel het gerust hier.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik heb het eens meegemaakt bij Soraya's Palace in Steenokkerzeel. Tijdens het neuken kwam er een agente op de deur kloppen. Gelukkig mocht ik me wel aankleden vooraleer ze binnenkwam. Anders stond ik daar schoon met een stijve paal voor een vrouwelijke agent.
Ik moest wel mijn ID tonen en mijn gegevens werden genoteerd. Maar ik heb er achteraf nooit meer iets van gehoord. Het ging hun voornamelijk om een controle van de meisjes.
Nadat de agente mijn gegevens genoteerd had mocht ik beschikken. Ik durfde niet vragen als ik mocht afmaken waar ik mee bezig was. Maar toen ik een week later opnieuw bij Soraya kwam en vertelde wat mij de week voordien was overkomen kreeg ik onmiddellijk een gratis neukbeurt aangeboden. Super service. Helaas is nzc me nog nooit gelukt bij Soraya. Daarvoor moet je daar niet zijn.

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Jaren terug, minimaal 10 jaar, eens politie aan de deur gehad.

Ik had een dame uitgenodigd, midden in de nacht. Een oude bekende, uit Drenthe/Smilde of Beilen. Indonesisch of Moluks, niet de allerknapste maar wel altijd beschikbaar. Beetje rare stem en nepkreunen.
Maar goed, vlak voordat ze zou vertrekken werd er aangebeld. Ik kijk door het raam, zie een politieauto staan en snel een badjas aangetrokken en de deur geopend.

Schijnbaar had iemand in de buurt (aldus de melding) een (te) jonge dame bij mij naar binnen zien gaan en vond dat verdacht.

Dame in kwestie was toen al eind twintig/begin dertig. Na controle van mijn en haar gegevens kon ik verder. Zij werd nog verder ondervraagd, weet niet exact waarover maar zal vast over vrije wil en dergelijke zijn gegaan.

Sindsdien ben ik zeer terughoudend om dames te laten komen bij mij.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
@BvdA: wat is dat voor een nare buur geweest?
Je mag toch ook gewoon bezoek ontvangen, wie weet was ze daar om puzzels te leggen zeg maar? En heeft de politie zomaar het recht om te vragen wie er zich in uw huis bevindt?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
In Brussel, Alhambra weet ik uit zeer goede bron van 2 Moldavische meisjes dat ze met rust gelaten worden maar dat 2 agenten na 22 uren een gratis beurt komen opeisen, geloofde het niet maar heb het eens afgeloerd en het verhaal van Natasha en Irina klopte

Twee weken later een vrouwelijke agente een gelijkaardig verhaal in een broodjeszaak in de Lakense straat horen doen... : prostitition will never stop in Alhambra, quite some male agents get sex benefits

Zouden onze blauwe vrienden ook bare neuken ?? :lol:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
In de Europese wijk in Brussel is de politie allesbehalve vriendelijk.

Er werd daar eens een soirée georganiseerd met verschillende dames uit Duitsland. Mijn kameraad was er ook. Hij was juist op kamer toen de politie met veel machtsvertoon binnenviel. Minstens 8 agenten. Met getrokken pistool. Hij werd onder schot gehouden en mocht niet bewegen en niets zeggen gedurende 10 minuten. Daarna werden de klanten naar de living geleid. Naakt. Pas na een uur mochten ze 1 voor 1 hun kleren gaan halen op de kamer. Identiteitskaart werd genoteerd. En daarna mochten de klanten beschikken. De dames en de organisator werden meegenomen naar het kantoor.

Hij heeft er achteraf niets meer van gehoord.

Is hier ergens beschreven in een post.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Gewoon op video zetten. Dit is gewoon misbruik van macht in functie. Dan zijn ze hun baan snel kwijt. Lijkt me erg risicovol om dit te doen als je agent bent. Als je graag snel je baan kwijt bent vooral zo doorgaan zou ik zeggen.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Alvorens een agent ontslagen wordt (althans in België) is er wel wat meer nodig hoor.
Die zijn zo goed als onaantastbaar, vandaar hun vaak bedenkelijk gedrag.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Geblurde fotos hebben op de FB gestaan van het wijkcomité met een @ aan P. CLOSE, burgemeester van Brussel en een hele rits andere politiekers, geen enkele reactie :?

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Om te vragen wel ja, maar het staat je geheel vrij om niet te antwoorden. Politie mag ook niet zomaar binnenkomen bvb, maar ze mogen dit wel 'vragen' en als je niet protesteert is dat instemming.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik heb het al vele keren meegemaakt dat er politie opdook bij "gelegenheden", maar heb nooit echt een vervelende ervaring ermee. Even een lijstje:

- 15 jaar geleden: Bare gangbang in Duitsland in een hotel, met 2 meiden (GBnatasja en Svenja), meet een man of 20. Om een lang verhaal kort te maken: Politie controleerde alleen de 2 (Duitse) meiden hun ID. Hotel wilde er eigenlijk een eind aanmaken, maar politie zei zoiets van: als het maar binnen 2 uur afgelopen is zou ik het door laten gaan en dat gebeurde :D

- 5 jaar geleden: Uitgebreide pis date met een meid in Hotel Nuland (van der valk). Date liep wat uit en meid dacht dat de volgende klant al aan de deur stond. Bleek zeden politie te zijn. Ik werd vriendelijk verzocht te vertrekken en zei appte later dat het wel mee viel

- 8 jaar geleden: Homo ontmoetingsplek Illegaal Nudisten strand Kraaiengat bij Vught: Ik was net door twee man volgespoten in de bosjes naast een pad in bosjes. Toen kwam er een jonge politie man op een crossmotor aanrijden. Ik had net een handoek omgeslagen, dus hij kon niks zeggen over naakt zijn. Kreeg een preek dat hij wel wist wat we aan het doen waren en dat ik me maar snel weg moest maken. Zijn strenge preek, gecombineerd met zijn geile motor look en mijn letterlijk zaadlekkende kont, zorgde ervoor dat ik een stijve kreeg. hahaha hij ging er snel vandoor.

- 7 jaar geleden: Na een uitgebreide extreme avond op de parking lage aard, nog even om 4 uur s nachts langs de parking Galgenveld gereden, op weg naar huis. Liep daar een beetje uit de hand en ik werd goed zichtbaar boven op een van de picnic tafels compleet naakt gefist. Toen kwam er een auto aanrijden en die zette vol zijn licht er op. Bleek politie te zijn. Heb daar wel een bekeuring voor gekregen later, maar gelukkig ging die niet heel erg in detail. hahahaha

Valt allemaal wel mee dus. hahahaha

Jeroen

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Ergens eind jaren 70, als militair gelegerd in Duitsland
Na het discobezoek even naar het meertje toe.
Ongeveer een 15 jongedames en een 20 heren, naakt erin allemaal.
Staat er ineens een auto met volle lichten op de kant, wij gewoon doorgaan.
Ineens blauwe lampen en een oproep om eruit te komen.
Dames allemaal paniek met de handjes overal voor, wij gewoon naar de kant lopen van; wat nou weer ??
Preek gehad en binnen 5 minuten graag wegwezen !!

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Johan321 zei:
en ik moet zeggen dat de inspecteurs zeer rustig en beleefd waren, ook niet neerkeken op mij als wandelaar.

Ik weet niet of dit soort on-site controles enkel in Antwerpen bezig zijn, maar ik heb er in Brussel nog geen last van gehad.
In Antwerpen wordt de prostitutiescène kort op de bal opgevolgd door het prostitutieteam van de Antwerpse politie. Dat is een cel van een 15-tal mensen die het alleen maar 'goed voor hebben' met de meisjes. Politiemensen, maar absoluut géén boemannen. Hun bekommernis is het bestrijden van pooierschap met dwang en zij doen hun best om er voor te zorgen dat de meisjes in de best mogelijke omstandigheden hun job kunnen doen in een veilige en nette omgeving.

Die aanpak kan enkel maar toegejuigd worden. Het komt ook de wandelaar ten goede. In Brussel moet men nog wakker worden op dat vlak. Had men in Brussel 20 jaar geleden de Antwerpse aanpak gevolgd, dan had Brussel als Europese hoofdstad met zoveel pendelaars die daar werken, nu een zeer bloeiende redlights buurt gehad. Maar men heeft de etterbuil laten verder woekeren en de Brusselse prostitutiescène is tot een beerput verloederd.

Ik vind het wel een wat verkeerde uitspraak om te stellen: "in Brussel heb ik er nog geen last van gehad". Last heb je daar immers niet van. Het is a.h.w. de quality control van de wandelhobby.

Terug
Naar boven