De ex-collega

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
We kwamen weer in contact via facebook. Mijn ex-collegaatje was ondertussen geen startende marketing-assistente meer maar een profi PR-meid. En 33 in plaats van 25… Zin om 's een borrel of etentje te doen? vroeg ik via fb-messenger.

Ja leuk, lang geleden! was het antwoord.

Dus zat ik in een grand cafe te wachten tot ze arriveerde. "Ben iets later, druk druk druk" zei whatsapp. Een kwartier later stapte ze de tent binnen. Mijn eerste reactie: oef! Ze had nog steeds dezelfde goddelijke ogen maar was wat kilo's kwijt. Een VROUW!
Drie zoenen op de wang en elkaar aankijken. Ik werd wat onrustig in mijn broek. "Leuk" zei ze. "Je ziet er nog steeds goed uit". Jij ook, was mijn antwoord.
We bestelden random van de sharing dinner-kaart. Oesters, thaise garnalen, stukje kreeft… Eiwitreik en opwekkend, zeg maar. Ondertussen lekker babbelend over vroeger en ik wegsmeltend in haar ogen. Daarbij was het me niet ontgaan dat ze een rok met hoge split droeg en een mooi decolletee liet zien. Het gesprek schoof dan ook de wat interessantere richting op. "Weet je vrouw dat je met me uit bent?" (Ik was toen nog getrouwd). "Ja, weet ze." "En zij vind het goed dat je met een ex-colleagaatje date?" Jazeker, zolang ik maar niet de hele nacht wegblijf. Ze keek me recht in de ogen en drukte met haar bovenarmen even haar borsten iets omhoog. Zwart kant werd zichtbaar.
"Ik ga even mijn neus poederen" kwam de mededeling dat ze wat tijd om na te denken wilde. Toen ze terug was boog ze zich voorover terwijl ze ging zitten en gunde me een heerlijke blik op het diepe dal tussen haar borsten. C, misschien wel D. Ze veegde elegant haar rok uit de weg toen ze plaats nam en showde daarbij en passant een been in zwart kanten kous.

"Dus je vrouw vindt t geen probleem?" "Nee hoor, ik ga wel vaker met vriendinnen uit. Zelf een keer een week met een vriendin op vakantie geweest"
Ze keek me ontwapenend en vrolijk aan: "Dan mag je me dus ook wel thuisbrengen als je wilt".
Ik vroeg om de rekening en tikte als gastheer keurig af.
In de parkeergarage kreeg ik een zoen "zo leuk je weer te zien." Ze drukte haar borsten tegen me aan. Pffffff….stevig en vol. Ik legde een hand op haar billen en drukte haar even tegen me aan. Ze bewoog gewillig mee en moet gevoeld hebben dat ik loeihard was.

Een kwartiertje verderop parkeerde ik voor haar flat en wachtte op de vraag… die kwam. "Ga je nog mee naar binnen voor een drankje?" Is goed, graag, antwoordde ik. Ze keek me even met grote glinsterende ogen aan, stapte uit, ging me voor naar haar appartement en liet me binnen.
Na de deur dicht te hebben gedaan bleef ze staan en liet me 'tegen haar oplopen'. Ze duwde even haar billen naar achter en ik legde mijn hand op haar schouder. Ze draaide zich om en keek me recht in de ogen "links is de slaapkamer, rechts de woonkamer. Ik ga me even opfrissen. Zie je zo."
Brutaal liep ik de slaapkamer in en ging op haar bed zitten. Na een paar minuten verscheen ze in de deur van de slaapkamer. Ze had alleen nog hoge hakken en kousen aan…. verder was de volle glorie van haar zandloperfiguur te zien. Volle heupen, een Gladgeschoren poesje tussen haar stevige dijen en met een heerlijke volle C-cup. "Waarom heb jij je nog niet uitgekleed" wilde ze weten. Ik antwoordde dat ik dacht dat zij wel zou willen zien hoe ik me uitkleedde en ging staan terwijl ik mijn broek losknoopte.
Ze keek gespannen toe wat er te voorschijn kwam en haar ogen begonnen te glinsteren toen ze zag dat ik keihard was. Ik ging op mijn rug op bed liggen en ze ging aan de gang met haar mond. Pfffff ex-collegaatjes hebben verborgen talenten….

Ze keek me geil aan tijdens het pijpen en ik pakte haar borsten. Haar tepels waren loeihard en ik trok haar over me heen. Ze kwam op me liggen en tongde me. Met een snelle beweging pakte ze mijn pik en schoof hem naar binnen. Oeh.. ze was strak! Ik pakte haar stevige billen beet en stootte diep. Ze kreunde en bewoog mee. Ik rolde me bovenop haar en duwde haar benen naast haar hoofd. Haar kutje wijd open klaar om te ontvangen. Ze keek me intens aan met haar diepzwarte ogen en en ik stootte diep in haar. Ze liet zich gewillig nemen. Na een kwartier hield ik het niet meer en kwam uit mijn tenen in haar klaar. De eerste lading ging diep in haar en terwijl ik hem uit haar terugtrok schoot een tweede straal over haar buik en haar borsten. Ze grinnikte "dat was veel, vind je me zo lekker?" Ik hijgde dat ze geweldig was en dat we dit al veel eerder hadden moeten doen.
Ze kronkelde behaaglijk en keek me uitdagend aan. "Als je op mijn borsten gaat zitten kan ie lekker in mijn mond"
Ze pijpte me weer hard en ik gleed met mijn pik tussen haar borsten door, over haar buik naar haar klitje. Ik bewoog mijn pik rustig langs haar klitje en voelde dat ze tussen haar schaamlippen nog spekglad was van de eerste lading sperma. Ik stak mijn eikel in haar en duwde rustig door. Zalig gevoel van het opnieuw in haar glijden. Ditmaal bewoog ze zelf haar bekken en kneep haar spieren aan. Ik voelde dat ze mijn pik ritmisch samenkneep en weer los liet. Ik hoefde nauwelijks te bewegen. Ze vouwde haar benen om mijn rug en klemde me stevig vast terwijl ik in haar stootte. "Merk je dat ik naar de sportschool ga?" Vroeg ze hijgend terwijl ze me klemvast had maar wel ruimte liet om haar te neuken. Zeker weten, was mijn antwoord. Wil je dat ik in je klaarkom of over je borsten? "In me graag", antwoordde ze.

Twee uur later rolde ik voor de derde keer van haar af en streelde haar borsten. "Wanneer gaan we weer uit eten? vroeg ze.

Terug
Naar boven