De ex-collega Slot

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Ex-collegaatje lag nog steeds spread eagle op bed met een kap over haar hoofd en een halsband om. Ondertussen was de energie weer wat teruggekeerd en de aanblik van haar openstaande kutje en haar uitnodigende borsten met stijve tepels was heerlijk. Ik voelde dat ik weer hard werd. "Zeg eens M", zei ik. "Ben je klaar voor een volgende ronde?" Ze knikte met haar hoofd en bewoog haar bekken. "Kom maar"

Ik liep naar het bed, ging op haar liggen en neukte haar. Lang, langzaam en intens. Met mijn mond verkende ik haar borsten en haar buik. De kap zat in de weg voor een uitgebreide tongsessie dus trok ik die van haar hoofd. Ze keek me aan met haar grote glanzende ogen. "Was dat mijn slavin die je hebt geneukt bovenop mij?" Ik knikte bevestigend: "ze was heerlijk". Collegaatje keek tevreden. "Dacht ik al, ze bewoog hetzelfde als toen mijn vriendje haar deed."
"Heeft jouw vriendje haar ook volgespoten boven op jou?" Ze keek me met grote ogen aan. "Ben je in haar klaargekomen? Dat doet ze nooit!" Ik gaf collegaatje een kus. "Blijkbaar was je vriendje dan niet lekker genoeg, ik heb haar niet horen klagen over mijn zaad." Collegaatje grinnikte. "En ga je mij nou ook nog volspuiten of niet? Ik stootte een keer diep in haar. "Graag"
Een kwartier later lag ik nahijgend bovenop haar met mijn pik nog steeds in haar. Ik voelde haar zachte, stevige borsten tegen mijn lichaam en haar buik tegen de mijne. Ik genoot van het gevoel van haar sexlijf onder me. De laatste keer was uit mijn tenen gekomen, maar ik was grandioos klaargekomen. Ze keek me gelukzalig aan. "Dat was geil"

Ik keek haar diep in haar ogen. "Ben je ondertussen klaar voor het blok?. Ze keek me gulzig aan. "Ja".
Ik maakte haar los en opende het schandblok. Ik draaide haar op haar buik en ze legde zelf haar hoofd en handen op de juiste plek waarna ik het blok sloot en een hangslot in de ogen hing. "Weet je wat ik nu ga doen?" Vroeg ik terwijl ik een kussen onder haar buik schoof zodat ze beter toegankelijk zou zijn. "Verras me" zei ze " ik kan wel wat hebben"

Dat was een directe uitnodiging tot het hardere werk. Ik duwde mijn stijve tegen haar kontje. Na wat druk schoof ik rustig naar binnen en ze hijgde even "oempfff". Ik was al zo vaak klaargekomen dat ik door kon gaan zonder spuiten tot zij of ik uitgeput was. Rustig begin ik te stoten en voerde het tempo op. Na een half uurtje of zo trok ik me terug en duwde mijn overwerkte eikel tegen haar kutje. Ik schoot direct naar binnen. Ze was nog spekglad van mijn vorige lading zaad. Collegaatje slaakte een diepe kreun. Ik stootte nog een keer diep in haar. Weer een kreun. Het tempo ging omhoog van neuken naar beuken. Ze hijgde, kreunde en gilde uiteindelijk terwijl ik loeihard mijn pik in haar beukte. Na een kwartier stoten wierp zij de handoek als eerste in de ring "stop… ik kan niet meer… jezus" Ik trok me terug. "Pfffff " hoorde ik…

Ze bleef trillend liggen hijgen. "Wil je rust" vroeg ik. "Ff bijkomen, mn poes en mn kontje zijn hypergevoelig nu" was het antwoord. Ik stond op, liep om het schandblok heen en presenteerde mijn natte stijve pik voor haar gezicht. "Ga je gang" Ze opende haar mond en ik duwde mijn pik in haar keel. Ze kokhalsde even en ik neukte verder. Haar hoofd zat vast dus ze kon zich niet terugtrekken, maar ze had er duidelijk moeite mee. Ik haalde mijn pik uit haar mond. "Gaat het?" Ze knikte. "Ja, maar ik ben nog nooit zo gedaan… dus ff wennen"

Ik liet haar even uithijgen maar liet haar niet vrij. "M?" Ja? "Ben je wel eens opgetakeld?" Huh? "Jaaa… aan mijn polsen en dan tot ik helemaal uitgerekt stond. Vriendje vond dat geil als ie de slavin neukte. Dan kon ik alleen maar toekijken." En aan je enkels ondersteboven? vroeg ik. Ze schudde van nee. En aan een halsband? Grote schrikogen en een heftig nee. Ik keek haar broedend aan. "Lijkt t je geil? Op je tenen staan aan een strak touw om je nek?" Collegaatje begon onrustig te bewegen in het schandblok.

Ik maakte het blok open en liet collegaatje eruit. Ze stond op en rekte zich uit. "Pfffff ze wisten in de middeleeuwen wel hoe je iemand vastzet… Maar wel megageil… zouden ze dat toen ook hebben gedaan? Een vrouw in zo'n blok en dan het hele dorp eroverheen?" Ik moest haar het antwoord schuldig blijven terwijl ik haar handboeien op haar rug vastmaakte en de kabel aan het plafond aan haar halsband haakte. "We hebben de kamer nog een uurtje… ruim voldoende voor je executie." Angstige ogen staarden me aan toen ik op de knop drukte en collegaatje voelde dat de kabel en de halsband strak kwamen te staan. Toen ze op haar tenen stond drukte ik weer op de knop. Ze slaakte een zucht van verlichting, reden voor mij om nog een keer op de knop te drukken. Ze gilde toen haar voeten van de vloer kwamen "STOP!"

Ik liet haar zakken en maakte haar los. Haar prachtige borsten gingen heftig op en neer toen ze hijgend bleef staan. Haar tepels waren loeihard van de geilheid. Ik trok haar aan haar tepels naar me toen kuste haar in haar hals, daarna likte ik haar tepels en haar buik en zakte toen door mijn knieën om haar klitje met mijn mond te verwennen. Toen collegaatje wat rustiger was geworden maakte ik haar los en gaf een tik op haar billen. "We gaan naar het hotel, ik wil met je naar bed."

Die nacht was collegaatje volledig meegaand in bed. We vrijden urenlang en toen ik de volgende ochtend wakker werd omdat ze me pijpte neukten we opnieuw een paar rondjes. Toen ze de deur uitliep keek ze me aan: "Dit was de laatste keer. Ik heb een nieuw vriendje die hier niets van weet."
Een half jaar later kreeg ik een appje: " ik ben zwanger." Toen ik een groot vraagteken terug appte, kwam er achteraan: Niet van jou, van hem"

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Leuke verhalen. Maar veel gedoe man met een ex-collega. Zou ik echt pijn in mijn hoofd van krijgen.
Zou niets voor mij zijn. Maar jij hebt wel avonturen beleefd zo te lezen.

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Ach… ex-collega dus op kantoor kwamen we elkaar niet meer tegen

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
had vorige week een event met diverse Europese collega's in een hotel.
Overdag mannen keurig in pak en dames in chique mantelpakjes. Met name de Italianen zien er uit als door een ringetje te halen.
In de avond een feestavond waarbij sommige dames er ronduit geil bijliepen.
De keurige HR dame met een net te kort rokje, veel bloot, tattoo zichtbaar en ik meen toch echt een tepelpiercing te zien.
Na wat drankjes iedereen lekker handtastelijk en ik weet zeker dat niet iedereen direct naar z'n eigen kamer is gegaan.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Leuke periode.
En hoeveel van de dames in augustus met zwangerschap verlof?
Ik heb bij een bedrijf gewerkt waar dus echt een dame tijdens het kerstfeest bezwangerd is... Al meerdere jaren geleden.
Als nieuwe collega's vroegen wij ons dan af hoe dronken die man geweest moet zijn.... Na het eerste bedrijfs feest begrijp je het dan iets beter omdat jezelf ook niet meer precies weet met wie je de avond hebt doorgebracht.

Terug
Naar boven