De ergste SOA's?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Chlamidia is een vervelende aandoening die bij vrouwen onvruchtbaarheid kan veroorzaken.
Mannen ondervinden niet veel hinder, de symptomen zijn voor mannen verwaarloosbaar.
Toch wel belangrijk om er op te letten en te laten testen om de dames hun kans op niet te ontnemen.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Chlamidia is een vervelende aandoening die bij vrouwen onvruchtbaarheid kan veroorzaken.
Mannen ondervinden niet veel hinder, de symptomen zijn voor mannen verwaarloosbaar.
Toch wel belangrijk om er op te letten en te laten testen om de dames hun kans op niet te ontnemen.
Dat is heel subjectief, de ene heeft er veel last van de andere bijna niks.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat is juist. Ook als je geen verschijnselen hebt kun je wel degelijk deze SOA als man hebben en overdragen op vrouwen.

Voor de liefhebbers van bare is regelmatig een periodieke keuring doen waarin op alle soorten mond en klauwzeer wordt getest is verstandig.

BS420

Snuffelaar
25 mrt 2022
13
11
Wat hebben mensen hier eigenlijk met extra groenten en fruit eten? Wilde koala's eten alleen maar bladen en takken en toch zijn de meeste besmet met clamydia. 🤡

BS420

Snuffelaar
25 mrt 2022
13
11
Jullie weten allemaal welke hobby dit is, draag uw verantwoordelijkheid en laat u 2x per jaar testen ook zonder symptomen. Doe dit voor uzelf, dvps en medewandelaars.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Wat hebben mensen hier eigenlijk met extra groenten en fruit eten? Wilde koala's eten alleen maar bladen en takken en toch zijn de meeste besmet met clamydia. 🤡
Nou snap ik het allemaal :unsure:

Zat felle reacties als het gaat over forumleden die graag wat jongere dames zouden willen doen, maar niemand die er moeite mee heeft als forumleden wat Koala's doen :D

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Jullie weten allemaal welke hobby dit is, draag uw verantwoordelijkheid en laat u 2x per jaar testen ook zonder symptomen. Doe dit voor uzelf, dvps en medewandelaars.
Wat baten die testen? Als je regelmatig neukt, is het beeld dat een test van jou ophangt nooit actueel.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Wat baten die testen? Als je regelmatig neukt, is het beeld dat een test van jou ophangt nooit actueel.
Ze kunnen dan de APK ook afschaffen. Is immers een momentopname en een maand later kan er iets met je auto zijn.

Dat neemt niet weg dat er wel het nodige voorkomen wordt door die auto's die dan wel door de mand vallen. Alles voorkom je er niet mee, maar een beetje controle is nooit slecht! Nog altijd beter dan helemaal geen vinger in de poes aan de pols.

Voormalig lid 5934

Toogplakker
28 jun 2017
110
71
Als ze de apk afschaffen,maakt dat weinig uit .Een remkabel brak een week na de keuring en op de snelweg.APK is natuurlijk zeer beperkt van omvang en niet goed voor mijn portemonee.
En apk kan bij elke onbetrouwbare garage...duuuus...

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Ik denk dat je de vergelijking toch een beetje scheef trekt. Autokeuringen zijn doorgaans een geldklopperij en weinig meer dan dat. Maar als we het hebben over testen op SOA's, loert het gevaar om de hoek dat bepaalde mensen gewoon een vals gevoel van veiligheid gaan krijgen. Je hebt een testuitslag, ondertussen wordt er vrolijk verder geneukt, maar op basis van die intussen al bv 2 weken oude testuitslag blijft die persoon geloven dat het veilig is. En zo worden er nieuwe risico's genomen. Misschien ga je intuïtief voorzichtiger te werk als geen testuitslagen kent.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Bovenstaande klopt helemaal; Ik heb het zelf ook ondervonden want in oktober gonorroe opgelopen en ruim een maand later weer gonorroe dus voorlopig doe ik het kalm aan en ga ik voor safe. Misschien echt pech gehad met de "verkeerde" dames en bij de volgende soa moest ik van de huisarts eerst contact opnemen met de GGD want ik loop te vaak tegen een soa aan vinden ze en wellicht kan de GGD me wat meer vertellen want het lijkt erop dat ik er bevattelijker voor ben dus een keer een gesprek aangaan want het is niet prettig steeds een soa te krijgen en neuken zonder is het lekkerste maar de stress daarbij weerhoudt mij ervan om weer zonder condoom te gaan.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Bevattelijker lijkt me geen echte oorzaak.
Je roert gewoon te veel in potjes waar de besmetting heerst.
De GGD zal graag willen weten met welke dames je omgaat om de verspreiding in te kunnen dammen.
Neem de advertenties van Kinky en SJ maar mee. 😁

Terug
Naar boven