Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker door schorseneren. Zo een oneerlijk gewas.Waarmee het vermoeden ontstaat dat je van veel groenten te eten hard gaat liegen
![]()
De truk is dus om te proberen om hard genoeg uit je mond te stinken, zodat het soa-geurtje van vanonder overstemd wordt?En heel veel knoflook
Vast en zeker.Door ook extra fruit te eten heb ik mezelf genezen
En heel veel knoflook
tja voor sommige soa's zou het waar kunnen zijn.... Maar ja Syfilis lijkt inderdaad weg te gaan (de blaar), maar zonder medicijnen wordt je daar na een aantal jaar goed ziek van....Door ook extra fruit te eten heb ik mezelf genezen
En heel veel knoflook
Ik vind een terras wel chillwelk ras is dan wel aan te raden?
Iedereen weet wat aan te raden is.welk ras is dan wel aan te raden?
Zeker chill in de winter als het sneeuwt.Ik vind een terras wel chill
Watje.Condoom gebruiken?
Mycoplasma wordt "vanzelf" door je lichaam opgeruimt zonder antibiotica o.i.d. vandaar dat ze daar meestel niet zo mee bezig zijn op gebied van testen.Ik snap zijn reactie eigenlijk wel, want ze zoeken tegenwoordig niet ver meer.
Toen ik Mycoplasma had gingen ze mij testen op chlamydia en gonnorea. Ik vroeg myco erbij en Rara 2x negatief omdat ze verkeerde testen deden. 3de meer wel + door een student arts die zn job goed deed.
Arts weigerde een bloed staal af te nemen het was vorig jaar allemaal ok...ja en dit jaar niet meer dus nieuwe testen is dat nu zo moeilijk.
Ik heb ook het gevoel als je zelf niet precies zegt wat je nodig hebt er niet te veel uitkomt.