De ergste SOA's?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Had dezelfde symptomen die deghuvo@ had.
Mijn vrouwelijke huisarts gaf me pillen die perfekt werkten. Ik kreeg wel alle bijwerkingen maar het hielp niets.
Dan zou het gaan om bekkeninstabiliteit. Een uroloog wil je dan niet eens een consult geven.
De act van de fysiotherapeut heb ik niet gevolgd omdat er nog niet bij benadering gezegd kon worden hoeveel
sessies fysio er nodig zouden zijn. Ik betaal de kosten zelf maar ben niet graag een melkkoe.

Kreeg een andere huisarts die andere pillen voorschrijft waarvan ik zelf het aantal mag bepalen tot 3 per dag.
Ben uitgekomen op 2 per dag. Symptomen zijn weg, kan weer ongehinderd plassen.
Heeft niets te maken met een SOA maar is gerelateerd aan de prostaat die in de handleiding die artsen meegeven aan de patiënt eerst wordt uitgesloten.
Ik vertrouw artsen maar ben wel kritisch. Het vooraf uitsluiten van de prostaat is een blunder in de werkwijze. Vooraf een oorzaak uitsluiten is geen goede werkwijze.

Terug naar het onderwerp. Per persoon kan de bevattelijkheid voor een SOA sterk verschillen.
Of dat zoveel kan schelen dat iemand met het trackrecord bare neuken van Rumba nooit iets opgelopen
zou hebben betwijfel ik.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De besmetting bevindt zich op de plaats waar je haar penetreert, mond, kont, of kut.
De kans is statistisch ongeveer 30% dat je het cadeau meekrijgt.
Niet twijfelen, het is zeker dat de druiper aan een aantal mannen wordt doorgegeven.
Gonorreu is besmettelijk.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Geachte,
De medische wereld heeft mijn kwaaltjes foutief ingeschat. Ik had een sars-19 infectie, wellidwaar opgelopen na coitale sex met een dame tegen vergoeding.

Onterecht hebbik dit onder soa gecatalogeerd.

Mijn oprechte excuses voor het eventuele ongewilde misverstand.

Rumba

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ik zeg dat de medische wereld niet die fout maakt!

Een syfilis- en chlamydia-test zijn prima testen die echt niet aanslaan op Covid19 en andersom natuurlijk.

Er zijn dan 2 mogelijkheden: (1) of hij kletste uit zijn nek op 22 febr 2023 of (2) hij doet dat nu. En hij doet de medici in zijn land tekort natuurlijk :) want die maken dit soort 'foutjes' niet.

Voormalig lid 27365

Toogplakker
7 feb 2022
26
36
Het ergste wat ik heb gehad, Chlamydia, een paar keer waarvan ook een keer 2 keer achter elkaar. Schaamde me kapot om naar de huisarts te gaan, 2x in 2 maanden. Nu ben ik zelf op onderzoek uitgegaan en deze opmerking is niet bedoeld als medisch advies, blabla. Maar vroeger (toen er nog geen antibiotica was) liepen mensen ook Chlamydia op en dat ging vanzelf over, uiteindelijk. Het is niet de bedoeling natuurlijk aangezien je dan mensen kunt besmetten en de klachten niet heel fijn zijn. Daarnaast namen ze natuurlijke antibiotica, zoals knoflook. Dat is echter alleen werkzaam als je er een enorme hoeveelheid van eet. Allicine is het stofje waar het om gaat. Pogingen om dit stofje uit knoflook te isoleren zijn mislukt tot op zekere hoogte, immers het stofje is te instabiel aangezien het onder speciale omstandigheden pas vrij komt. Nu is er een bedrijf wat wel gestabiliseerde allicine verkoopt, door een chemische bewerking. Ik dacht baat het niet schaad het niet. Dus ik heb 2 capsules van deze gestabiliseerde allicine ingenomen (ik ga geen fabrikanten noemen), wat neer kwam op 14 knoflook bollen (dus niet teentjes, maar bollen). De klachten gingen weg, maar toen ik stopte kwam het net zo hard weer terug. Dus ik de dosis verhoogd naar de maximale dosis aangegeven op het label, 10 capsules, oftewel 70 knoflookbollen per dag. Om de 2,5 uur 1 capsule, ook 's nachts zette ik 'm wekker voor regelmatige toediening. Uiteindelijk na 1.5 weken gestopt en de klachten bleven weg, na een nieuwe soa test, was die ook negatief. Ik kreeg geen last van bijwerkingen, zoals bij antibiotica. Het punt is mensen geloven me niet, maar dat is mijn probleem niet. Immers, allicine is een natuurlijk antibioticum, het kan niet gepatenteerd worden. Antibotica daarentegen is wel gepatenteerd en dat wordt dus voorgeschreven door huisartsen en ziekenhuizen. Maar neem dit vooral niet als medisch advies, ik deel alleen mijn ervaring hiermee. En ik neem alleen bij klachten direct 10 capsules per dag en ik ben er dan na ongeveer 1 week vanaf. Ik kan er ook eerder vanaf zijn, immers de klachten stoppen na 2 capsules al (maar komen uiteindelijk weer terug bij lage dosering), maar ik ben nooit eerder gestopt ermee dan 1 a 1.5 weken gebruik. Er zijn wel onderzoeken naar allicine waarbij is aangetoond dat het bacteriele biofilms kan doorbreken. Dat is cruciaal aangezien bijv. Chlamydia een biofilm creeert waardoor het zichzelf beschermt tegen indringers van buitenaf. Doe ermee wat je wilt :). Of dit bij andere soaś werkt, geen idee, maar als dit parasitaire bacterien zijn dan zijn het zomaar kunnen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Geen idee wat je bedoelt met natuurlijke antibiotica.
Antibiotica ontstaan uit de chemische bewerking van schimmels.
Het begon in 1928 met de ontdekking door Sir Alexander Fleming dat bacteriën werden gedood in een schimmel
waar per ongeluk penicillium chrysogenum in terecht gekomen was.

Fleming maakte uit schimmel culturen vervolgens een stof die hij penicilline noemde.
Penicilline was het eerste antibioticum waarmee bacteriële infecties met succes bestreden konden worden.

Antibiotica komen niet voor in de natuur maar worden gemaakt uit schimmelculturen.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Geen idee wat je bedoelt met natuurlijke antibiotica.
Hij bedoelt ermee dat de werking 'vergelijkbaar' is met antibiotica en dat het een middel / stofje is, wat van nature voorkomt.

Zo werd door rijders op zonnebloemolie, de laatste wel eens 'de natuurlijke diesel' genoemd.
Antibiotica komen niet voor in de natuur maar worden gemaakt uit schimmelculturen.
Nou .... ja.... nee......

Tijdens het onderzoek van Flemming was sprake van de volgende situatie:
"Het bleek dat deze schimmel in staat was een bacteriedodende stof af te scheiden, die door Fleming 'penicilline' genoemd werd"

In feite, was het dus de schimmel, die ook 'van nature', de bacteriedodende stof afscheidde.

En ja, 'een koe is wel een dier, maar niet ieder dier een koe'. Zo is het ook ongeveer met penicilline en antibiotica. Penicilline is (nog steeds) het bekendste antibioticum.

Groetjes van Sir Flemming trouwens (y)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Correctie:
De schimmel is de voedingsbodem voor het antibioticum.
Sir Alexander Fleming heeft dat goed beschreven.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nu is er een bedrijf wat wel gestabiliseerde allicine verkoopt, door een chemische bewerking. Ik dacht baat het niet schaad het niet. Dus ik heb 2 capsules van deze gestabiliseerde allicine ingenomen (ik ga geen fabrikanten noemen), wat neer kwam op 14 knoflook bollen (dus niet teentjes, maar bollen).
@solonl : Interessante post (y) waarvoor dank!

Ik heb nog een aantal vragen die bij me opkomen:

1: Zou je toch het merk willen noemen? Ik zag dat er zoveel bedrijven zijn die het verkopen, zelfs als vloeistof om op veevoer te gebruiken bestaat het. Vooral v.w.b. de dosering kan een merk best veel uitmaken.

2: Is de allicine de stof, die als je die inneemt ook die 'knoflook-specifieke geur' geeft?

Ik kan me dan voorstellen dat als je een hoeveelheid gelijk aan 14 knoflookbollen inneemt je zweet, urine en adem maar naar een ding ruikt - en dat is knoflook!

Of is het juist zonder de knoflook-geur en heel neutraal?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Dus ik de dosis verhoogd naar de maximale dosis aangegeven op het label, 10 capsules, oftewel 70 knoflookbollen per dag. Om de 2,5 uur 1 capsule, ook 's nachts zette ik 'm wekker voor regelmatige toediening. Uiteindelijk na 1.5 weken gestopt en de klachten bleven weg, na een nieuwe soa test, was die ook negatief. Ik kreeg geen last van bijwerkingen, zoals bij antibiotica.
10 capsules per dag ongeveer 1,5 week. Betekent dat je ongeveer 100 capsules nodig hebt. Wat is de prijs voor 100 capsules?

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Duu
Ik zeg dat de medische wereld niet die fout maakt!

Een syfilis- en chlamydia-test zijn prima testen die echt niet aanslaan op Covid19 en andersom natuurlijk.

Er zijn dan 2 mogelijkheden: (1) of hij kletste uit zijn nek op 22 febr 2023 of (2) hij doet dat nu. En hij doet de medici in zijn land tekort natuurlijk :) want die maken dit soort 'foutjes' niet.
Duidelijk t tweede. Geen idee waarom hij nu zijn besmetting ontkent? Mss omdat hij niet bekend wil staan als syphilis verspreider ?

Kutdokters ook altijd met hun verkeerde diagnose. Ik had laatst enorm kiespijn en verwijderden ze 1 teelbal ipv mijn kies.

Terug
Naar boven