Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij bedoelt ermee dat de werking 'vergelijkbaar' is met antibiotica en dat het een middel / stofje is, wat van nature voorkomt.Geen idee wat je bedoelt met natuurlijke antibiotica.
Nou .... ja.... nee......Antibiotica komen niet voor in de natuur maar worden gemaakt uit schimmelculturen.
@solonl : Interessante postNu is er een bedrijf wat wel gestabiliseerde allicine verkoopt, door een chemische bewerking. Ik dacht baat het niet schaad het niet. Dus ik heb 2 capsules van deze gestabiliseerde allicine ingenomen (ik ga geen fabrikanten noemen), wat neer kwam op 14 knoflook bollen (dus niet teentjes, maar bollen).
10 capsules per dag ongeveer 1,5 week. Betekent dat je ongeveer 100 capsules nodig hebt. Wat is de prijs voor 100 capsules?Dus ik de dosis verhoogd naar de maximale dosis aangegeven op het label, 10 capsules, oftewel 70 knoflookbollen per dag. Om de 2,5 uur 1 capsule, ook 's nachts zette ik 'm wekker voor regelmatige toediening. Uiteindelijk na 1.5 weken gestopt en de klachten bleven weg, na een nieuwe soa test, was die ook negatief. Ik kreeg geen last van bijwerkingen, zoals bij antibiotica.
En de aarde is ook plat ?10 mannen gaan naar binnen bij 1 vrouw met gonorreu.
Als deze soa besmettelijk zou zijn, is het raak bij 10 mannen.Dit is alleen nooit het geval.
Een druiper geeft wel aan dat er sprake is ve ontsteking ergens ih lichaam.Overdraagbaar? hmmm,ik twijfel.
Duidelijk t tweede. Geen idee waarom hij nu zijn besmetting ontkent? Mss omdat hij niet bekend wil staan als syphilis verspreider ?Ik zeg dat de medische wereld niet die fout maakt!
Een syfilis- en chlamydia-test zijn prima testen die echt niet aanslaan op Covid19 en andersom natuurlijk.
Er zijn dan 2 mogelijkheden: (1) of hij kletste uit zijn nek op 22 febr 2023 of (2) hij doet dat nu. En hij doet de medici in zijn land tekort natuurlijkwant die maken dit soort 'foutjes' niet.