De ene zijn dood is de andere zijn brood

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik weet niet of er een link is, maar Provla/Vlaams Prostitutieforum heeft er ook de brui aan gegeven.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Er zullen alvast enkele champagneflessen zijn ontkurkt bij dames die een mindere service gaven...gelukkig is er dit forum nog :)

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Er zullen alvast enkele champagneflessen zijn ontkurkt bij dames die een mindere service gaven...gelukkig is er dit forum nog :)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
We zijn niet echt een alternatief voor "hookers", want we bestrijken een niche activiteit, de meeste lezers van "hookers" houden het liever "veilig". Er zijn nog alternatieven, zoals "ijsberenforum", mischien nog andere waar ik nooit van gehoord heb. Of we gaan last krijgen van de "autoriteiten" die "hookers" er onder uit gehaald hebben valt nog af te wachten, het is allicht aanbevolen om de problemen niet uit te dagen, bv. niet adverteren over dames die uitdrukkelijk gevraagd hebben dat niet te doen.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
De vraag blijft ook hoe de GDPR in België is omgezet vergeleken met hoe dat in Nederland is gebeurd. Zijn ze in Nederland extra streng geweest waardoor Hookers in de problemen kwam, of zou dit forum in feite ook in de problemen komen met de GDPR in België?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Best is om dergelijke fora te hosten in Moldavia of Venezuela,.....

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Dat zou Barefan nog meer in de problemen brengen, omdat alle privé gegevens van EU burgers op beveiligde servers in EU moeten staan.
Geen optie, dus.
Het gaat 'm overigens niet over de locatie waarvan een site gerund wordt, maar om de aard van de data.
Dat is ook de reden waarom FB zich ook aan de GDPR moet houden.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Heel die GDPR is toch een farce?

In theorie zouden we op het vlak van privacy nog nooit zo goed beschermd moeten zijn, in realiteit (onder andere door Corona) zijn we nog nooit zo gecontroleerd geweest en is privacy eigenlijk een illusie.

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
guy6 zei:
We zijn niet echt een alternatief voor "hookers", want we bestrijken een niche activiteit, de meeste lezers van "hookers" houden het liever "veilig". Er zijn nog alternatieven, zoals "ijsberenforum", mischien nog andere waar ik nooit van gehoord heb.

volgens mij is er een nieuw redelijk alternatief voor hookers
www.girlsreview.nl
alleen bij het delen op hookers
werd de link steeds weggehaald door die lozers van midhold :roll:
daardoor is het niet zo bekend geworden ;)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Top die girlsreview, er wordt openlijk geschreven over 'wie nzc', zie raamprustitutie Brussel, ze weten wel niet dat Carina met een K is. Het nummer, de 214, is wel correct.... :lol:

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
eagelke zei:
De GDPR is in beide landen dezelfde, want Europees.

Klopt inderdaad, het is een verordening, geen richtlijn. Hoeft dus niet omgezet te worden in nationale wetgeving.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
dirkA zei:
Heel die GDPR is toch een farce?

In theorie zouden we op het vlak van privacy nog nooit zo goed beschermd moeten zijn, in realiteit (onder andere door Corona) zijn we nog nooit zo gecontroleerd geweest en is privacy eigenlijk een illusie

Niet akkoord. Je hebt duidelijk geen idee hoe bedrijven omgaan met privé informatie én hoe er dagelijks massa's gegevens worden buitgemaakt door hacks e.d.

Maar ja, de gemiddelde forumbezoeker bekijkt natuurlijk alles door de wandelbril en ziet er alleen nadelen in...

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Bewijs je nu net niet mijn punt?

Meer nog:: mensen liggen er gewoon niet meer wakker van.
Lek bij bedrijf X of Y? Who cares.
Paswoorden lek? Next.
...

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Ik weet natuurlijk niet hoe je farce bedoelde.

Ik bedoel: het is net door dat cowboygedrag van bedrijven en de 'je m'en fous' mentaliteit van mensen die schijt hebben aan de privacy van anderen dat de GDPR er gekomen is he. Als er dan (ookal loopt er dan nog heel wat fout) tenminste wat bewustzijn én maatregelen komen, kunnen we dat alleen maar toejuichen. Zelfs al sluit er daardoor een wandelforum...

Terug
Naar boven