De dikste hoer

givanko96

Snuffelaar
4 sep 2023
21
3
Ze is heel moeilijk te bereiken reageerd nauwelijks op apjes.

Maar voor die prijs 100 euro wil ik haar wel laten langskomen en kwa seks is ze een beetje geil?

En hoelang geleden was het ongeveer

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
Een dame die in haar topjaren 15 jaar geleden gewoon figuur had maar door de tol der jaren 20kg of meer is aangekomen ga je daar nog bij.?

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Als je haar nog niet eerder gehad hebt, is een vergelijking met 15 jaar geleden niet relevant. Er wordt gevraagd hoe ze nu is. Niet hoe ze toen was en of ze tov toen 20 kg zwaarder is.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik had afgelopen donderdag een best wel stevige dame. Ze was steviger dan wat ik verwacht had.
Maar het was wel heerlijk . Lekker paar uur mee gespeeld en 4x klaar gekomen.
Heb nu contact met een nog forsere. Die stuurt foto''s dat ze ook gefist wordt en best wel flinke dingen in haar kut laat glijden.
Ze wilt ook nog eens barebangen zou voor het eerst zijn voor haar zei ze.
Na de vakantie maar eens kijken.

Groet,
lD😀

Peter0712

Toogplakker
17 okt 2025
233
88
Ik had afgelopen donderdag een best wel stevige dame. Ze was steviger dan wat ik verwacht had.
Heb nu contact met een nog forsere. Die stuurt foto''s dat ze ook gefist wordt en best wel flinke dingen in haar kut laat glijden.

Groet,
lD😀
Lijk me wel om ook deze dame te bezoeken 😛😛

givanko96

Snuffelaar
4 sep 2023
21
3

Groet,
lD😀
Heb wel intresse wie is ze

Terug
Naar boven