De coke wank

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
manoss zei:
Ik zou lekker blijven snuifen. Je vrouw loopt dan vanzelf een keer weg. Of dacht je het geheim te kunnen houden als je dadelijk zwaar verslaafd bent ?
En als je dan eenmaal zo zwaar verslaafd bent dan ben jij degene die zonder condoom volgespoten wordt voor 2 tientjes aangezien je anders de coke niet meer kunt betalen.
DriverT is al door zijn wijf op straat gezet ;).

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
BAREBO fuck off...

Coke i s GOOD!

Not too good it's poisson....just like alcohol and tabc who are the most dangerois drugs.

But so much alcoholics judje coke..... And they have bigger problem...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi,

Met coke maakte ik hardcore kennis in de periode dat house parties in waren. Ik kreeg een joint aangeboden en werd na 1 heis gulziger. Dit bleek dus een plof te zijn ipv een joint. Dag erna besloot ik om het daarbij te houden, de geestelijke verslaving erken ik want ik wou meer. Enkele jaren leerde ik dit spul kennen van transen en later oo thuis feestjes. Snuiven deed en doet me weinig. Coke is na decennia voor mij geen goed middel. De een houd van pep en de ander zoals ik van roes zoals xtc en weed.

A

Anonymous

Guest
Hallo medeforumleden,

Ik vind gewoon dit je moet doen wat je wilt zolang je een ander er maar niet voor laat betalen. Ik heb in mijn familie ook twee van die rakkers zitten die verslaafd raakten aan coke en in Zuid-Afrika moesten afkicken. Dat werd dan gewoon vergoed door de zorgverzekering wat eigenlijk geen verzekering is maar een collectieve piggybank. Je bent namelijk verplicht om je te verzekeren ook al ben je kerngezond dus je betaalt mee voor de onverstandige keuzes van een ander. Als drugs gedecrimininaliseerd zouden worden en het afnemen van een verzekering vrijblijvend zou zijn, dan hoorde je me niet klagen. Dat vind ik ook de beste oplossing. Nu worden we echter met een pistool tegen onze kop gedrukt gedwongen om - waar het op neerkomt - te betalen voor anderen die zichzelf naar de klote hebben geholpen.

van mij mag je spuiten, snuiven en vaccineren zoveel je wilt, zolang ik er financieel maar geen last van heb. Dat heb ik echter wel want door dat soort onverstandige keuzes gaat mijn premie ook omhoog en waar ik aan meebetaal, daar heb ik ook iets over te zeggen. De beste oplossing zou gewoon zijn: ieder voor zich en God voor ons allen.

Terug
Naar boven