De braderie

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Enige tijd geleden heb ik een verhaal geschreven over de vriendin van mijn moeder.

Deze heerlijke rijpe dame heb ik een aantal keren zalig mogen neuken en heerlijk mogen volspuiten. De dame is daardoor nog steeds in mijn gedachten, elke keer als ik toevallig langs haar huis kom gereden.

Nu was het een tijdje geleden braderie in het dorp waarin ik ben geboren. Woon al een jaar of 10 buiten het dorp, maar tijdens deze braderie maak ik altijd gebruik van het feit oude kennissen en vrienden weer eens terug te zien. Zo ook de vriendin van mijn moeder. Ik kwam haar tegen op deze braderie en ze begroette mij heel hartelijk. Kreeg 3 dikke zoenen van haar en deze nam ik met zeer veel liefde aan.

We kletsten wat, mede omdat ik haar na onze sexuele uitspattingen een beetje uit het oog verloor. Het werd beregezellig en we dronken wat, kletsten wat en werden allebei wat vrijer in onze woordkeuzes (mede door een paar drankjes vermoed ik).
Helaas moest zij naar huis, want ze wilde wat gaan eten en ik gaf aan, dat ik ook eigenlijk nog moest koken maar er eigenlijk (gezien het tijdstip) weinig zin meer had. Ze nodigde me uit om lekker samen bij haar thuis te gaan eten. Tenslotte zijn we toch geen vreemden van elkaar, zei ze.
Ik nam de uitnodiging aan en zonder enige aanleiding (toen de deur in het slot viel) draaide ze om en begon me als een bezetene te tongzoenen.

Ik antwoordde haar kus en heerlijk voelde ze weer aan. Mijn pik begon hierdoor enorm te steigeren.
Ze zei: "Ik heb je gemist". Nadat ze dat zei ging gaar hand naar mijn broek en ze voelde hoe mijn pik al op oorlogssterkte was.

Ze opende mijn broek en meteen zakte ze door de knietjes. Ze begon me als een gek te pijpen en maakte me zo geil, dat ik haar hoofd vastpakte. Door de enorme geilstoot, begon ik haar mond te neuken en stootte mijn pik diep in haar keel.
Ze stopte even en zei: "Hmmmmm, lekker vind je dit he? Als ik als een hoertje lekker je hele pik naar binnen slurp......Kom maar en neuk mijn hoerenbek".

Door die taal werd ik nog geiler en zonder enig commentaar spoot ik haar bek vol. Ze bleef haar mond rond mijn pik houden en slikte al mijn zaad weg. Ik dacht nog, tering ze is echt supergeil. Zo geil had ik haar nog nooit gezien.

Ze nam me mee naar de slaapkamer en we kleedden ons direct en snel uit. Ze ging op bed liggen en er kwam nog meer geile taal uit: "kom, wil je mijn kut eens lekker likken? Laat je me lekker klaarkomen op die geile tong van je. Kom, lik die lekkere hoerenkut van me".
Dat liet ik me geen 2x zeggen, dus ik begon te likken als Lassie.

Ze kwam 2x klaar tijdens het likken en ze smeekte me:"Kom kerel, neuk me met die pik van je. Ik wil je pik voelen. Stoot maar lekker hard en diep in me."

Ik kwam omhoog en mijn pik gleed vanzelf haar kletsnatte kut in. Ik begon te pompen als een gek en ze kreunde als nooit tevoren. "Jaaaaa, neuk me, lekkere geile beer. Neuk die lekkere kut van me......ik wil je zaad voelen schat, ik wil je lekker diep voelen klaarkomen. Spuit die geile kut van me vol please......"

Zo werd het waarheid. Ik voelde mijn zaad borrelen en kwam heerlijk diep in haar kut klaar.
Nadat we heerlijk klaargekomen waren, moesten we zeker even bijkomen.

Haar geile taal, haar soppende kut waren echter nog niet klaar voor die dag. Het werden nog meer geile uren, maar daar later meer over.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Heerlijk verhaal. Zon geile alleenstaande vrouw, oude bekende mmm.
Ik heb na het lezen gelijk een paar mails gestuurd naar dames waar ik in het verleden sex mee heb gehad maar uit het oog verloren.
Bovendien zojuist heerlijk geflirt met de poetsvrouw over haar natte broek, bikini, gedragen slipjes. Ze vind dat wel leuk en laat graag haar lichaam zien aan me maar zal geen stap verder zetten denk ik.
Dank je indoman voor de inspiratie 😊

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Probeer het eens met die poetsvrouw. Ik moet zeggen, dat ik ook met een schoonmaakster van mijn werk een beetje probeer uit te vissen of die open staat voor een heerlijke beurt.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Mooi verhaal Indopik.
Als je moederkes vriendin ook Aziatisch is met een mooie tint, dan kwispeld mijn cumgun met die gedachte behoorlijk achter mijn rits.

Toch kan ik mijn verlangens wel in bedwang houden en de vragen zoals mag ik haar nummer en welk dorp woont ze voor me houden. Hahaha. Mocht ze toch haar geile kreten "als een hoer" letterlijk willen nemen en een stap willen zetten in een gangbang.. Tja dan zijn hier vast en zeker wel meer kwispelende pikken te vinden.

Maar goed tis uw vriendin wat we allemaal horen te respecteren 😉

Cumgiver

Terug
Naar boven