De beerput die Kinky.nl heet

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
PeeweeHerman zei:
Iemand anders kan even de zaken waarnemen. Oftewel, het kan zomaar zijn dat je heel iemand anders krijgt dan je denkt te ontmoeten, maar dat wil niet zeggen dat de advertentie nep is.
Ja, nogal ontluisterend he.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Valt nog mee dat Emena zijn post zo lang blijft staan....,

Ga is naar rechtspraak.nl en kijk bij uitspraken en dan zoeken, tik in kinky...... Staan 27 meldingen van misbruik en loverboys waar kinky in genoemd word. Kwestie van tijd dat kinky op slot gaat, jammer maar helaas, zal de hele advertentie wereld voor de prositutie wel down under gaan. Schieten we ook niets mee op...,

A

Anonymous

Guest
fergiefucksgirls zei:
Een permanente ban. Zal wel niet lang meer blijven bestaan dat forum.
Zo zo. Dat heb je goed voor mekaar. En dat bedoel ik goed. Jou reacties kon ze dudielijk niet meer aan.

Als de deuren dicht gaat bij kinky zal sexjobs.nl des te meer advertenties krijgen. Zou geen grote punt zijn denk ik.

Emena vertelde mij trouwens dat de mods ook prive berichten tussen de leden lezen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
samurai zei:
fergiefucksgirls zei:
Een permanente ban. Zal wel niet lang meer blijven bestaan dat forum.
Zo zo. Dat heb je goed voor mekaar. En dat bedoel ik goed. Jou reacties kon ze dudielijk niet meer aan.

Als de deuren dicht gaat bij kinky zal sexjobs.nl des te meer advertenties krijgen. Zou geen grote punt zijn denk ik.

Emena vertelde mij trouwens dat de mods ook prive berichten tussen de leden lezen.

Dat kan ik beamen, ik kreeg als is een quote tussen mij en een andere wandelaar via de pm van support. Als ik iets pm dan gooi ik het standaard gelijk weg

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Erohold en Midhold, allemaal een pot nat. Zijn zuster bedrijven vlgns midhold.

Www.midhold.nl is ook al een half jaar een blanco site.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Sexjobs, kinky, hookers, sexmarkt allemaal dezelfde mensen op de achtergrond voor zover ik weet. Als ik me vergis hoor ik het graag.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
samurai zei:
Dat kan ik beamen, ik kreeg als is een quote tussen mij en een andere wandelaar via de pm van support. Als ik iets pm dan gooi ik het standaard gelijk weg
Ook weggegooide berichten zijn nog met gemak leesbaar door mods.
De enige veilige manier is e-mailen buiten het forum om
.

A

Anonymous

Guest
Aagezien hoe de mods nu omgaan met reactis, recensies en de leden lijken ze de klus helemaal kwijt te zijn.
Geen orde meer in die tent vanwege alle negativiteit van de leden. Mooi zo zou ik zeggen.
Hoorde zelfs van iemand dat zijn reacties niet eens worden geplaats als nieuw lid. Is wel waar met de eerste paar reacties voor dat ze worden geplaatst, maar niet na weken lang reacties en recensies proberen plaatsen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
ook heel vreemd op Kinky: soms als je plaatst over nzc wordt dat weg gehaald, zelfs als je iets neerzet van: wie goed leest snapt dat er meer mogelijk is.
en dan ineens pent iemand een heel verhaal neer over een bare ervaring, die persoon zegt zelf al in recensie: dit zal wel snel verwijderd worden.
maar nee, het staat er dus gewoon nog steeds!
heel raar dat de ene bare ervaring wordt weg gehaald en de andere gewoon mag blijven staan.
komt dat misschien door adverteerders die graag zien dat het verwijderd wordt omdat men het niet openlijk neerzet?

A

Anonymous

Guest
Het ligt heel erg aan de moderator die zaken beoordeeld. Als ik bijv. een melding doe bij support over nepfotos of lokopties dan zal de ene er direct wat mee doen, terwijl de andere zegt, meldt het maar op het forum, dan kunnen bezoekers zelf beslissen wat ze er mee doen.
Er zit dus geen beleid op wat wel of niet toelaatbaar is en hoe daar op te acteren.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat is inderdaad raar beleid. Zo van: we doen maar wat en ligt eraan wie er modereert.
Niet echt professioneel.

A

Anonymous

Guest
IS ook niet professioneel want de mods zijn allen vrijwilligers.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
PeeweeHerman zei:
IS ook niet professioneel want de mods zijn allen vrijwilligers.

die dus maar wat aanklooien, pffff
je zou beter verwachten van zo een opgezette site maar niet dus

A

Anonymous

Guest
Alleen maar slim van ze. Commerciele site en laten runnen door een stel geilbakken die denken op die manier in contact te kunnen komen met de meiden die adverteren.

Terug
Naar boven