De beerput die Kinky.nl heet

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
En op hookers wordt (gedeeltelijk terecht ook)constant afgegeven op sexjobs...en idd zowel kinky als hookers zijn van midhold. :mrgreen:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En ja hoor, weer een weekje vakantie

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    187,8 KB · Weergaven: 1.107

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
CWP zei:
En ja hoor, weer een weekje vakantie
je hebt mijn solidariteit, als je daar wat aan hebt :D
wel raar dat ze dan zaken doen met meld misdaad anoniem, waar je mensen zondeer bewijs kunt aangeven (behalve de sponsors uiteraard)...zal wel weer een economisch belang achter zitten.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
struktureel met een k? hoe oud zijn die mods bij kinky :twisted:

Wat voor bewijs verwachten ze in godsnaam? Als je aantoont dat een dame drie advertenties heeft met foto's van internetdames uit zuidamerika geloven ze je niet. Als ik er langs ben geweest bij een dame met lekkere fotos en een mormel doet open blijft de ad ook gewoon staan.

A

Anonymous

Guest
Ik had een ban omdat ik wou aantonen dat een dame nu een andere advertentie had die misleidend waren omdat deze dame uit Roemenië komt en niet Brazilië als haar adje zegt.

A

Anonymous

Guest
Deze topic is goed,
http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=34316
En zo als altijd geeft ze geen antwoord. Gaat goed met kinky zeg.
Ze doen heel braaf wat betreft gedwongen prostitutie blablabla, maar zijn oh zo vals met alles en nog wat. In feite hebben ze niets onder controle denk ik want ze hebben geen enkele antwoorden omtrent vragen van leden die hun door hebben.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik heb gereageerd als Aanpasser maar kan hier niet zien of mijn post is door gekomen, staat die er of alleen bob en admin. ??

Dit had ik er onder gepleurt,

ik had gereageerd op

http://forum.kinky.nl/showthread.php?t=34316
Als user: Aanpasser

maar aangezien ik een nieuw account moest aanmaken wordt de reactie pas geplaats door de moderator als ze het bericht goedkeuren, ZEEEEEER kleine kans dat die er dus komt....

======

Zodra aangetoond wordt dat een adverteerder er ca 5 profielen op na houd, dan wordt dat stelselmatig weg gemodereerd. de melders dus ervaringsdeskundige krijgen een ban, probleem weer een poostje verschoven.

Zo lang Midhold een negatieve cashflow heeft van €200,000,- ( zie openbare stukken kvk ) hoef je niet te verwachten dat er prioriteit wordt gegeven aan het verwijderen van advertenties, eerder aan het verwijderen van meldingen door de wandelaars.

Elke adverteerdere die omhoog belt is brood nodig. Drie jaar geleden was er ook al veel discussie, vele trouwe wandelaars hebben het forum de rug toe gekeerd, of zijn elders gaan posten.

Zo is diverse malen door wandelaars aangegeven dat onderstaande profielen allemaal te linken zijn aan 1 meisje in rotterdam. die stelselmatig dus de boel bedonderd.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspxhttp://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx
------

Uiteindelijk kom je hier terecht: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...-/default.aspx

------

Bij kinky begrijpen zelf niet dat het aanmaken van profielen kinderspel is, de pooiers beschikken over legio paspoorten, de Roemeense meiden die in Rotterdam (gedwongen) werken wordt wijs gemaakt dat als ze dagelijks 250 gr Azithromycin slikken ze ook geen soa kunnen krijgen
Zodra een meisje terug gaat naar haar thuisland, wordt het account en haar advertentie aangepast, zo roeleren ze tussen Rotterdam,Tilburg en Apeldoorn.

Kinky geeft criminelen de ruimte, ik denk dat politie/OM hier graag wetgeving aan wil toetsen. Kwestie van tijd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik pak ook graag een jong blaadje zc maar laat me niet door een stelletje mafkezen van kinky de maat meten
Ze hebben werkelijk geen benul wat er speelt en hoe ontevreden wandelaars zijn over het modereer beleid en het maar aan laten kloten van adverteerders die je met mooie foto's binnen lokken, met name " huize bas " en uberbitch linda, al besproken in dit forum.

Ik heb wel even genoten van de recentie dat ze helemaal uit elkaar werd getrokken in https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=107&p=678&hilit=Linda#p678

Ps er was voor betaald en ze bied het aan!!

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Het is alleen jammer dat 'Linda' waarschijnlijk niet de moneybag is, die zou je hard in de reet moeten nemen, maar daar moeten ze maar een homo voor zoeken.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Wat een walgelijke reacties, iemand verkrachten omdat ie de boel oplicht? Betekent dat degenen die zo denken wel een stukje erger nog zijn dan de oplichters. Hoop dat Barefan deze rotzooi opruimt, hoort meer thuis in sommige rubrieken op hookers.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Gister na mijn week ban, weer is aan de stok met de kinky poltie, volkomen nonsens, aangezien ze zelf niet eens lezen. lees hier de start van de fight ;-)

Bijlagen

• IMG_7686 kopie.jpg
    IMG_7686 kopie.jpg
    197,2 KB · Weergaven: 221
  • IMG_7685 kopie.jpg
    IMG_7685 kopie.jpg
    206,8 KB · Weergaven: 227
  • IMG_7684 kopie.jpg
    IMG_7684 kopie.jpg
    244 KB · Weergaven: 226

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En het vervolg

Bijlagen

• IMG_7691 kopie.jpg
    IMG_7691 kopie.jpg
    184,9 KB · Weergaven: 226
  • IMG_7690 kopie.jpg
    IMG_7690 kopie.jpg
    198,2 KB · Weergaven: 226
  • IMG_7689 kopie.jpg
    IMG_7689 kopie.jpg
    181,4 KB · Weergaven: 224

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
en de rest

Bijlagen

• IMG_7694 kopie.jpg
    IMG_7694 kopie.jpg
    165,6 KB · Weergaven: 218
  • IMG_7693 kopie.jpg
    IMG_7693 kopie.jpg
    176,9 KB · Weergaven: 226
  • IMG_7692 kopie.jpg
    IMG_7692 kopie.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 222
A

Anonymous

Guest
Vind wel hele creatieve reactie van Kinky Support;
Iemand anders kan even de zaken waarnemen. Oftewel, het kan zomaar zijn dat je heel iemand anders krijgt dan je denkt te ontmoeten, maar dat wil niet zeggen dat de advertentie nep is. Het gaat ze nu wel heeeel erg duidelijk alleen maar om de 0900 tikken he!
Vroeger zaten ze er bovenop; nep fotos? Adv offline. Maja, zo verdienen ze niks en daar gaat het tenslotte om. Dat jij als klant genept wordt? Boeie!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zonet gereageerd op dit topic

http://forum.kinky.nl/showthread.php?p=254062&posted=1#post254062

Voor hoelang het blijft staan.....

Beste Soeverein,

Superanus of Suprema Potestas de latijnse woorden voor Soeverein, of in gewoon Nederlands, wel hoogste macht of gezag. Het is met andere woorden de legitimatiebron van het gezag zelf. Dus moet ik hier uit opmaken dat jij de Uber Kinky baas bent.... aan je aantal postings te zien niet, ik tel er al 5, dus misschien gelijk maar je opwerpen als de Messias die Kinky komt verbeteren wens ik je veel succes.

Laat ik beginnen op te merken dat je een wel heel goed moment heb gekozen om deze nobele taak op je te nemen. Nadat ik gisteren een "dispuut" heb gehad met de Kinky support, dit na een weekje "vakantie", dus ontbreekt het mij eigenlijk de zin om nog iets positiefs op dit forum te bewerkstelligen.

Nadat ik een advertentie had voorzien van een linkje uit Google cache, en aantoonde dat de dame in kwestie voorheen onder een anderen naam werkte, kreeg ik onderstaande:

Hallo,

Hierbij de allerlaatste waarschuwing.
Als jij zo bezig blijft om het forum te vervuilen, niet bewezen beschuldigingen blijft neerzetten en moedwillig de regels blijft overtreden wordt je permanent verwijderd van het forum.

Met vriendelijke groet,
Support

Na wat heen en weer gemail, met de nodige irritatie mijner zijde werd het gemail afgerond met:

De dame heeft een foto check gedaan, waarmee zij bewezen heeft dat ze het echt is.
Dat dames elkaars afspraken overnemen betekent niet dat advertenties dubbel zijn, of dat adverteerders niet bestaan.

Dus de bewering dat een dame een dubbele advertentie heeft is onjuist, en wordt dan geheel correct verwijderd van het forum.

Met vriendelijke groet,
Support

Toen werd ik stil, zeer stil, en hoopte echt dat ik het verkeerd gelezen had, dus ik las het nog eens na, nee het stond er echt.

Ik wens je veel, zeer veel succes op dit forum.

A

Anonymous

Guest
Oh man,
Ik kreeg ook een ban omdat ik beweerde dat een dame zelfde is als een andere. Ik zou het weten want ik ben r geweest, maar nee hoor, dat kon ik niet weten zei support. Ik plaatste opnieuw en opnieuw mijn reactie en het werd steeds verwijdert. Toen ging ik weer een topic starten over recensies verwijderen en dat ging dus te ver. Kreeg een week ban en heb daarna mijn user id laten verwijderen. Wat een bullshit allemaal. Kinky doet heel braaf aan de buitenkant maar zijn eigenlijk zeer vals. Ik hoop dat die zukkel die zich support noemen alles hier lezen. En die topic over hoe veel bewijs hebben kinky nodig hebben levert ook niets op.

Terug
Naar boven