De ambtenaar

Tjibbe

Toogplakker
24 mei 2025
63
273
Zoals verteld in "mama heeft haar behoeften" had ik op een bepaald moment vier sexvriendinnen tegelijk.
De ambtenaar was een 'interessante' want onderdanig "omdat ik op kantoor al de baas ben". Ze had vrij bizarre wensen.

Ik had haar via adultmatch gevonden. Ze presenteerde zichzelf met een foto van haar rug en billen, was mijn leeftijd, single, 1,80 lang, slank en met een kort koppie haar. Ze had geen kinderen en wilde een fuckbuddy met ervaring, geen jonge jongens. Na wat berichtjes uitwisselen vroeg ik om haar 06 en ze hapte toe. We gingen op whatsapp verder. Toen ik vroeg om full frontal naakt stuurde ze een foto met daarop hele mooie ronde , lange benen en een strakke poes.

Ze woonde in het oosten van het land en ik in de randstad, dus de eerste date was even rijden voor mij. We hadden bij haar thuis afgesproken. Maar: ze had beloofd naakt open te doen… toen ik op haar oprit parkeerde zag ik achter het matglas van de voordeur een roze schim. Ik belde aan en de deur werd open gedaan. Voor me stond een naakte vrouw met grandioze benen, stevige ronde borsten en een nieuwsgierig gezicht. Ze had alleen kousen en hakken aan en op mijn verzoek een parelkettinkje om haar hals. Haar benen eindigden bij een setje strakke, gladgeschoren schaamlippen.
Ik keek haar aan, gaf haar een zoen op haar mond. Ze antwoordde met haar tong. Ik vroeg haar om te draaien, haar handen tegen de muur te zetten en haar benen te spreiden. Ze gehoorzaamde keurig.
Rustig kleede ik me uit terwijl ze afwachtte. Ik was al knap stijf, maar nadat ik even langs haar natte schaamlippen geveegd had met mijn vingers was mijn paal dusdanig hard dat ik er een blok beton mee had kunnen slopen. Beton was er niet, wel een naakte vrouw.
Ik schoof haar benen nog iets uit elkaar en tikte met mijn eikel tussen haar billen. Ze hijgde even en kantelde haar bekken naar me toe. Ik schoof hem in een beweging in haar ondertussen klersnatte poes tot ik niet dieper kon, terwijl ik haar hard tegen de muur duwde. Ze had keiharde billen. De eerste twee stoten waren hard en bedoeld om haar duidelijk te maken wat er ging gebeuren. "Ik ga je volspuiten vandaag" fluisterde ik in haar oor, en stootte opnieuw diep in haar. "Doe wat je wil" was haar antwoord.
Staand neukte ik haar tot ik bijna kwam en trok me terug. "Waar is je slaapkamer?" Ze antwoorde dat we dan naar boven moesten. "Ga maar voor op de trap dan" zei ik en pakte haar bij haar poes.
Ze had een enorm bed met spijlen aan het hoofdeinde, en ik keek haar aan toen ze op haar rug ging liggen en haar benen spreidde. "Heb je handboeien?" Ze antwoorde van niet. "Zorg dan dat je die de volgende keer wel hebt. En een blindoek"
De rest van de date hebben we geneukt als beesten, en ik ben in een uur drie keer klaargekomen in haar, het liep uit haar poes langs haar benen toen ze nahijgend opstond terwijl ik me weer aankleede.

De tweede date deed ze opnieuw naakt open, maar er was een verschil: ze had een halsband om. "Ik heb boodschappen gedaan voor je".
Ditmaal ging het direct naar de slaapkamer, waar handboeien, enkelboeien, een spreidstang, blindoek en een zweep klaarlagen. Ik deed haar de boeien om en de blindoek en liet haar knielen om me te pijpen. Ze genoot, merkte ik aan haar loeiharde tepels en kletsnatte kut.
Ik liet haar even zitten voordat ik haar zei op haar buik op bed te gaan liggen. Ik bond haar vast in spread eagle (armen en benen gespreid aan de hoeken van het bed) met een kussen onder haar buik voor maximale toegankelijkheid. "Weet je wat er gaat gebeuren?" Vroeg ik. "Ik hoop dat je een keiharde paal in me gaat steken" was het antwoord.
Fout.
Ik vingerde haar tot ze kronkelde.
Daarna kreeg ze als straf voor het foute antwoord met de zweep op haar billen tot die gloeiden. Haar hete billen voelde heerlijk tegen mn buik toen ik m daarna in haar stak. Ze was kletsnat en ik gleed probleemloos in en uit haar. Ze bewoog lekker mee en opeens voelde ik meer weerstand en kreunde ze nog harder. Ik zat in haar kont. Ik trok hem eruit en duwde mijn pik weer in het juiste gaatje, waarna ik haar loeihard beukte tot ik diep in haar klaarkwam. Ik liet haar hijgend liggen terwijl ik haar filmde.

Nadat ik haar losgemaakt had liepen we naar beneden om wat te eten en te drinken. Op haar hakken stond ze bij het aanrecht en ik duwde haar benen uit elkaar. Ze keek me aan en draaide zich om, legde een knie op het aanrecht en stak haar kontje naar achteren. "Ik wil je in mijn kont". Ik antwoordde dat ik niet zo dol op anaal was, maar ze smeekte me haar in dr kontje EN haar kutje te nemen. Ditmaal kwam niet alleen ik klaar. Toen ik de deur uit wandelde, liepen er natte strepen langs haar benen. "Tot de volgende keer".

Later kreeg ik een appje. "Heb je zin om echt iets geils te doen?" Met een manga-plaatje erbij van een naakt meisje die op haar tenen staand, handen op de rug gebonden, duidelijk een strop om haar nek had.
Ik vroeg wat ze wilde.
"Lijkt me geil om opgehangen te worden en dan door jou losgemaakt en geneukt te worden. Het kan in het trapgat bij mij, vanaf de onderste tree kan ik vrij hangen" was het antwoord.
Oei. Dat was BDSM 2.0…..
Ik antwoorde dat dat wel tricky was. Want wat als ze echt zou stikken? "Nee joh, dit is mijn grootste fantasie"
Hm….

We maakten een nieuwe afspraak voor een date bij haar thuis. Toen ik aankwam stond ze als gewoonlijk naakt voor me, maar nu heel erg opgewonden. In het trapgat zag ik een strop bubgelen, het touw vastgebonden aan de leuning. "Ik heb opgemetrn dat ik ongeveer 10cm boven de grond hang als je hem omdoet en me van de eerste tree duwt. Ga je me ophangen en volspuiten?" Vroeg ze met glanzende ogen. Ik antwoordde van niet omdat ik het nog steeds vrij link vond om haar echt aan haar nek te laten bungelen.
Ze keek teleurgesteld. "Jij wilt alleen maar hard neuken, ik wil graag iets echt geils".
Ik begon haar overal te strelen en met mijn pik langs haar buik te wrijven. "Ik wil je inderdaad graag neuken maar kan je ook op tafel vastbinden? Of ondersteboven op een stoel?"
" nee, ik ben een stoute meid, ik verdien de strop"
Ik keek haar diep in de ogen. "Oke. Maar wel volgens mijn regels, dus je gaat niet met je voetjes van de vloer"

Ik bond haar handen op de rug en deed haar de blindoek om. "Klaar?"
"ja, ik ben er klaar voor"
Ik nam haar mee naar het trapgat en legde de strop om haar nek en trok hem aan. Ik trok het touw strak tot ze op haar tenen stond. Ze schrok merkbaar dat het echt leek te gaan gebeuren. Ik voelde tussen haar benen: ze was zeiknat. Ik liet de het touw weer zakken en bond de spreidstang tussen haar benen.
Rustig duwde ik haar iets voorover tot het touw weer strak stond maar ze door onhoig te komen direct veilig was en stak mijn pik in haar kut, en na een kwartier neuken in haar kont. Ze kreunde en kronkelde. Na bijna een half uur liet ik haar overeind komen. "En? Genoten?" Jaaaaa! Ze vond het onwijs geil dat ze een touw om haar nek had EN in haar kontje en kutje gespoten werd. Ze snapte nu ook dat ik haar niet echt durfde te laten bungelen, want ze had een paar keer naar adem moeten happen.

We hebben in twee weken nog een keer of vijf gedate, maar nooit meer met een strop. Wel heb ik haar in haar trapgat aan haar handen opgehangen met haar teentjes nog op de vloer, en ook heb ik haar een keer voorover op tafel vastgebonden en ongeveer drie uur "gebruikt" terwijl ik tussendoor wat werkte en zij bleef liggen.

Na haar vakantie, want dat bleek het te zijn, kon ze alleen nog maar 'savonds laat. En na een laatste keer alle gaatjes gevuld hebben we er een punt achter gezet. Zoals aangegeven: ze had bizarre wensen, maar het was geil om haar gekend te hebben.

Terug
Naar boven