Daya - Amsterdam

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Zij was mn back up voor als het bij K.a.t.y niet ging lukken. Ze zitten namelijk niet ver van elkaar. Ga d'r misschien van het weekend zelf proberen, maar extra informatie kan geen kwaad natuurlijk...

carp

Snuffelaar
27 nov 2016
13
12
Gister gelukt om mee af te spreken in Amsterdam noord. Kreeg bekende prijslijst en locatie foto's.
Eenmaal binnen bleek ze onze hobby niet aan te bieden.
Onverrichter zake maar weer vertrokken.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ze kan gelijk de beerput in. Ghost je zodra je voor de deur staat door je te blokkeren.
Daar is de beerput niet voor. Alleen voor oplichting of dvp die adverteert met nzc, maar dat helemaal niet doet. Waarschijnlijk liet zij zich net volspuiten door een andere hoereloper terwijl jij daar voor de deur stond. Welkom bij de hi bby club.

Aanvulling: op grond van wat @carp zegt kan ze wel de beerput in.

Campeondelmundo

Toogplakker
11 aug 2024
45
33
Gister gelukt om mee af te spreken in Amsterdam noord. Kreeg bekende prijslijst en locatie foto's.
Eenmaal binnen bleek ze onze hobby niet aan te bieden.
Onverrichter zake maar weer vertrokken.
Pfff wtf dus je was gegaan en eenmaal binnen zei ze geen sex zonder ???

Wat een tijd verspilling zeg

carp

Snuffelaar
27 nov 2016
13
12
@Campeondelmundo gelukkig probeer ik als ik aankom bij betalen altijd zo goed en zo kwaad als dat gaat bevestiging te krijgen. Niets is zo vervelend als dat je net lekker op dreef bent en er opeens een stuk rubber ergens vandaan getoverd wordt als je daar niet op rekent.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@pijpfitter als die kuststreken van laten komen en geen gehoor geven, bij meerdere leden voorkomt, dan vind ik de sekswerker beerput waardig.

Ik snap je punt als andere leden wel een geslaagde date hadden, dan is het iets anders. Want enkele sekswerkers hebben nl een handje van dubbele afspraken maken.

Cumgiver

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Vreemde praktijken dit, ze stuurt wel een prijslijst met nzc optie erop.

Foto met adres verwijderd. Adres vermelden is niet toegestaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven