Dating sites & "meetup passes"

Verloren

Toogplakker
13 sep 2016
32
0
Ik ben voor leut 2 dagen terug lid geworden van "Victoria Milan", die site voor mensen die willen vreemdgaan.

Om berichtjes te kunnen sturen & lezen moet je je uiteraard gelijk lid maken. Nu, ik ken de site al langer, en had er vroeger goede ervaringen mee. Ik betaal dus braaf voor 3 maand.

Op 2 dagen ben ik gecontacteerd door 3 meiden op die site, 3 engelstaligen, die willen afspreken, maar pas nadat ik een "meet up" pass ga halen. Komt er op neer dat je je moet registreren op een andere dating site (hookup.com vaak), waarin je dan je date ergens registreert.

Het zou gratis zijn, maar je moet je wel credit card details ingeven. voor de veiligheid.

Nu, mij klinkt dat als een super hoax, maar ik ben gewoon curieus. Ben ik nu gewoon te paranoïd, of zijn er nog mensen die dat systeem kennen?

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
gewoon bij de post een pre paid mastercard halen met 50 erop : kan jou niets gebeuren (max 50€ risico)

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Heb me ook eens ingeschreven een tijdje geleden op Victoria Milan", maar heb dit niet betaald en ben er snel van afgestapt. Is volgens mij 1 van de vele fake datingssites die uit zijn op uw geld.

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
twee internetwijsheden zijn hier van toepassing:

there is no such thing as a free lunch on the internet
als iets klinkt als te mooi om waar te zijn is dat het ook

Kun je beter kijken op de websites van swingers, zoals sdc

Veel oude bekenden daar tegen gekomen. Maar denk er aan : horen zien en zwijgen is goud

Verloren

Toogplakker
13 sep 2016
32
0
Alle dating sites zijn uit op uw geld. Alleen gaan er sommige wel heel ver...

Fake sites zijn er ook wel veel. Op hoeveel sites krijg je geen 10tallen berichtjes van meiden die willen neuken, maar nooit de site willen verlaten. :twisted:

Victoria Milan is toch een vrij gekende site, en 1 waar ik vroeger een paar dates wist te bekomen.

Blijkbaar is het er serieus veranderd. Nu weer, aangesproken door een meid die op hotel zit in Antwerpen en zich dan maar even inschrijft... Toch te gek voor woorden?

Wie valt daar nu eigenlijk voor? Das zo fake als maar zijn kan.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
SDC is een site voor koppels.
Maar bestaat er ook een site voor singles die betrouwbaar is ?
Bedankt,

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
natuurlijk bestaat er geen site voor singels hooguit voor gays., sdc is een site voor swingers en dat zijn meestal koppels. er zitten ook wel wat single vrouwen op maar meestal zijn die op zoek naar een koppel en de kans dat je daar mee kan afspreken is redelijk klein want bijna iedereen op de site wil een dame er wel bij. Er zijn gewoon niet veel singel vrouwen die op die manier een sexdate zoeken, ze kunnen op iedere willekeurige datingsite zoveel sexdates hebben als ze willen dus die hoeven niet specifiek naar een sekdating site te gaan.
Ga er maar vanuit dat een site waar redelijk veel single vrouwen zitten die op zoek zijn naar een sexdate zo fake is als maar wat

Terug
Naar boven