Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slank wel en type kamper zou kunnen, maar ze heeft zwart haar.Is die Kayle een blonde Nederlandse meid? Beetje type kamper en slank?
Afgelopen weekend mijn date met haar gehad. Ik denk dat ze wel 4 uur is gebleven. Niet aldoor in bed. Eerst gekletst en wat gedronken, daarna de slaapkamer ingedoken waar wij al zoenend elkaar hebben uitgekleed. Ik heb een heerlijke pijpbeurt gekregen en daarna haar steeds natter wordende kutje gelikt die erg lekker fris was. Ook haar kontgaatje mocht ik likken en vingeren. Helaas kwam toen even een domper. Alleen neuken met...... In de hotte van de strijd daarin meegegaan. Na de eerste ronde liggen kletsen en knuffelen en toen voor een tweede ronde gegaan waarin ik, na haar tweemaal tot een hoogtepunt gebracht te hebben, hoopte deze keer zonder te mogen..... Nee dus maar ik ben er bijna van overtuigd dat een volgende keer het condoom wel vergeten zal worden. Na weer knuffelen samen onder de douche gegaan en daarna nog wat gedronken. Al met al een hele relaxte en fijne tijd gehad.Wordt al een paar keer op mijn advertentie gereageerd door iemand met verschillende namen, is zeker een scam. Nu gebruikt ze de naam "anna" met weer een ander email adres (tashatuner.....@). Haar tekst in de eerste reactie is prakttisch aldoor hetzelfde:
"Hoi, bedankt voor je reactie. Ik zoek een volwassen man die klaar is voor een trio met mij en mijn slaven, want ik heb vrouwelijke slaven. Ik zoek een volwassen man die orale en vaginale seks wil hebben met mij en mijn slaven en die verder openstaat voor alles.
Waar woon je? Ben je getrouwd? Hoe wil je dat we elkaar ontmoeten? Kom je naar ons teen? Wat is je grens?"
Gisteravond wel een leuk en lang bericht gekregen van ene Paula uit Arnhem met haar WhatsApp nummer. Vanmorgen een berichtje gezonden en direct een berichtje terug dat ze nu aan het werk was maar vanmiddag uitgebreider zou reageren..... Ben benieuwd.
2.heb je contact met haar via whatsapp stuur dan altijd zelfvernietigende foto's
( zo voorkom je dat je eigen foto's tegen je gebruikt gaan worden of gaan zwerven op het internet )
Deel je ze ook in privé box ?Het grappige is dat alle meiden zeggen dat ze dit voor het eerst doen. En of 1 persoon voor lange tijd gehad hebben. En ik de tweede wordt.
Afgelopen week een Antilliaanse van begin 20 nzc in Rdam zuid bij haar thuis in een studenten huis.
En ook nog een Afghaanse meid uit Oss gehad. Zij werkt voor een grote financiële dienstverlener.
Beste @javaanloverHet grappige is dat alle meiden zeggen dat ze dit voor het eerst doen. En of 1 persoon voor lange tijd gehad hebben. En ik de tweede wordt.
Afgelopen week een Antilliaanse van begin 20 nzc in Rdam zuid bij haar thuis in een studenten huis.
En ook nog een Afghaanse meid uit Oss gehad. Zij werkt voor een grote financiële dienstverlener.