Date net na GB

Dirtylover

Toogplakker
17 mei 2021
25
5
ik zoek een dame die open staat voor een dirty date namelijk net nadat ze een GB heeft gedaan zonder lakens te verversen of te douchen.
Het bed vol sperma vlekken, haar lichaam plakkerig van het zaad en haar kutje al goed door gesmeerd.

Iemand enig idee wie hier voor te vinden is?
Ik heb in het verleden wel eens een paar dames gecontacteerd maar meestal geen reactie of ze doen het niet omdat ze het niet hygiënisch vinden.

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Dan ga je toch gewoon naar een gb en zorg dat je als laatste aan de beurt komt, klaar.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Seks in het algemeen is niet hygiënisch. Men probeert ons al meer dan een jaar te indoctrineren dat zelfs een hand geven al gevaren oplevert want andere mensen zijn vies en mogelijk besmet -)

Maar ernstig: iedere weldenkende mens zal hopelijk toch ergens wel snappen dat er verschil is tussen neuken met of zonder condoom, met een dame die zich verzorgt tegenover een dame die qua intieme hygiëne in de middeleeuwen leeft.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Inderdaad - toen er nog GB's in Dreamotel georganiseerd werden, kwam ik altijd in het laatste half uur. Voordeel is dat iedereen dan al leeggespoten is, de meeste al weer weg zijn, maar de dame toch nog bezig is met de laatste die per se nog eens wil klaarkomen. Als die dan klaar is (ik vraag dan meestal om op haar buik te spuiten), kruip ik er dan op en laat mijn pik dan zalig wegglijden in het glibberige spermakutje terwijl mijn buik op haar buik door het warme sperma van mijn voorganger glijdt. Nadeel is dat je de dame geen twee keer meer kan nemen, maar dat los ik op door een half uurtje voor de GB effe snel handmatig wat sperma te lossen (haha). Dan kom ik binnen met een slappe pik maar die staat snel weer hard als ik de actie zie :) en dan kan ik de dame een goede 20 minuten doorneuken voor ik de volgende lading moet lossen (in het kutje uiteraard). Ik hou ook erg veel van sperma en kutvocht, het kan niet plakkerig genoeg zijn. Na mijn orgasme vinger ik ook meestal mijn sperma eruit en smeer het over haar kut of over mijn pik.

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
Helemaal tot het laatste wachten is en mijn ervaring niet de beste manier om een volledig vol kutje te neuken. In het begin van een gangbang wil iedereen zijn zaad lossen en volgen de mannen die de dame neuken mekaar meestal snel op. Met verschillende ladingen in haar kutje op een korte termijn tot gevolg.
Meestal kuist de dame echter tijdens de pauze even op om niet alles over haar benen te hebben lopen waardoor er daarna toch iets minder inzit dan in het begin.
Mijn tip is dus vooral goed timen. Soms kan het zelfs uitmaken na welke medebanger je kan in haar kutje schuiven.
Heb ooit meegemaakt dat er verschillende ladingen in een dame waren gespoten. Zelfs net iemand geweest is die een grote lading bij haar naar binnen spuit. Daarna besloot een andere die lading eruit te likken. Vervolgens wou ik haar neuken en was er zelfs glijmiddel nodig omdat ze helemaal leeg gelikt was.

31 aug 2016
1.194
112
Dat je geen dames kan vinden om na een GB nog eens aan de bak te gaan heeft ook er mee te maken dat ze zoveel energie verbruikt hebben dat ze de puff niet meer hebben om nog een vent te plezieren .
Zoals voorgaande is gemeld later op een tv binnen stappen om als laatste je ding te doen.

Maar let wel 99% van de jonge dames doen hun eigen opfrissen tijdens de pauzes .

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Aantal berichten die onnodig en irritant waren verwijderd. Er is ook een maatregel getroffen om dit te voorkomen.

Mvg Moderatorteam

Dirtylover

Toogplakker
17 mei 2021
25
5
Een jaar later en nog steeds geen dame gevonden die wil daten vlak na haar GB.
Iemand een tip welke dame daar voor open staat?

31 aug 2016
1.194
112
Wat jij wil is waar de meeste dames van walgen
Die willen na 3 uur geneukt te worden.
Alleen maar douchen om die pekigheid weg te schrobben en hun lichaam te verzorgen na die uitputtingslag en naar huis om tot rust te komen.

Terug
Naar boven